ثبت نام

88904002 - 021

محمد حسین احمدی | معلم خصوصی پایه نهم

من محمد حسین احمدی هستم معلم خصوصی پایه نهم که در مدرسه غیرانتفاعی و به صورت خصوصی منزل تدریس می کنم

فوق لیسانس ریاضی کاربردی دارم از دانشگاه دامغان و به مدت ۹ سال است که در تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می‌کنم.

در زمان دانشجویی نیز به صورت پاره‌وقت ریاضی را هم به دانش‌آموزان و هم به دانشجویان ترم پایین‌تر آموزش می‌دادم .

بعد از فارغ التحصیلی به صورت تمام وقت وارد این حرفه شدم که شش سال از آن می‌گذرد و دانش آموزان زیادی را برای تدریس خصوصی منزل داشتم و سه سال است که به طور پیاپی در یک مدرسه غیر انتفاعی ریاضی نهم را تدریس می کنم.

من محمد حسین احمدی هستم معلم خصوصی پایه نهم که در مدرسه غیرانتفاعی و به صورت خصوصی منزل تدریس می کنم

در این مدتی معلم خصوصی ریاضی نهم در تهران بودم تجربه های بسیار زیادی را به دست آورده ام و تدریس ریاضی نهم را به صورت حرفه ای به وسیله آموزش های مختلف دنبال کردم

همچنین من تجربه خوبی در تدریس خصوصی ریاضی نهم تیزهوشان دارم و دانش آموزانی که داشتند همگی در مدارس تیزهوشان قبول شدند و در آزمون ریاضی بسیار موفق عمل کردند.

از نظر من دبیر ریاضی نهم باید بتواند ارتباط بسیار خوبی با دانش آموزانش برقرار کند دانش‌آموزان نهم از لحاظ سنی در نوجوانی قرار دارند و بهتر است معلم شرایط سنی آنها را در ایجاد ارتباط در نظر بگیرد.

من برای هر مبحث از ریاضیات معمولاً داستان جذابی را برای دانش آموزان تعریف می کنم و همچنین در روند کلاس با پرسش و پاسخ و گاهی به صورت طنز تدریس کردن باعث می‌شوم که دانش‌آموزان  در کلاس ریاضی احساس راحتی داشته باشد و به هیچ عنوان تصور نکند که قرار است به سختی ریاضیات را یاد بگیرد.

در تدریس خصوصی با توجه به نیاز دانش آموز است روش‌های متفاوتی بهره می‌گیرم برخی از دانش آموزان با تدریس مطالب ریاضی پایه های قبل بهتر یاد می‌گیرند و برخی با مطالب جدید و برخی از دانش‌آموزان از اینکه نمونه سوالات سخت حل می کنند مخصوصاً در سطح تیزهوشان لذت می‌برند و برخی از اینکه فقط می‌توانند نمونه سوال را حل کنند لذت می‌برند بسته به سطح دانش آموز و نوع یادگیری روش تدریس را انتخاب می‌کنم که معمولاً در دانش آموزان مقدماتی به صورت گام به گام است و سوالات و تمرین هایی که در کلاس ارائه می‌دهم از آسان به سخت است و برای دانش‌آموزان پیشرفته تر از نمونه سوالات هوش استفاده می‌کنم.

البته در تدریس همیشه از مقدمه بسیار خوبی استفاده می کنم تا دانش‌آموزان به خوبی درس را از پایه و دقیق یاد بگیرند چرا که حل تمرین فقط جهت تثبیت قالب گفته شده است و بهتر است که دانش‌آموز قبل از حل تمرین به طور کامل مطلب درسی را فهمیده باشد.

 

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.