ثبت نام

88904002 - 021

محدثه جلیل نژاد | آموزش مفهومی ریاضی کلاس یازدهم

محدثه جلیل نژاد هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض و مدرس خصوصی ریاضی دوره دوم متوسطه و ریاضی کنکور هستم.

ریاضی یک درس بسیار مهم است که در تمام رشته ها چه در دوره متوسطه و چه در دانشگاه مورد توجه قرار میگیرد و اهمیت زیادی دارد اما باید توجه داشته باشید که اکثر دانش آموزان در یادگیری آن دچار چالش هستند، این امر به ویژه در سالهای بالای  تحصیل ناشی از عدم یادگیری مفهومی این درس در سالهای ابتدایی تحصیل است.

اگر میخواهید در یادگیری ریاضی دچار مشکل نباشید و آن را خوب بیاموزید، باید سعی کنید از همان روزهای اول سال درس را به خوبی بیاموزید یا تلاش کنید که پایه قوی در ریاضی داشته باشید. استفاده از معلم خصوصی به ویژه در سالهای بالای تحصیلی مثلا سال یازدهم و دوازدهم به شما کمک می کند تا در پاس کردن درس ریاضی موفق باشید و حتی در کنکور نیز در این درس درصد بالایی داشته باشید.

محدثه جلیل نژاد هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض و مدرس خصوصی ریاضی دوره دوم متوسطه و ریاضی کنکور هستم.

دانش آموزان باید بدانند که برای آموختن مفهومی ریاضیات نیاز به مطالعه دقیق و اصولی دارند، مطالب مربوط به یادگیری ریاضی در قالب مقالات آموزشی در سایت های مختلف وجود دارد که شما با مطالعه آنها می توانید به آسانی شیوه های مطالعه ریاضی را بیاموزید.

نکته مهم بعدی در یادگیری ریاضی تمرین و تکرار مطالب در قالب تمرین ها است. می توانید از نمونه سوالات امتحانی به عنوان تمرین استفاده کنید، این نمونه سوالات نیز به آسانی  در دسترس است و می توانید خیلی ساده آنها را از اینترنت خریداری و دانلود کنید.

یکی از مهمترین گام هایی که برای یادگیری مفهومی نیاز دارید داشتن یک برنامه ریزی دقیق و صحیح است. برنامه ریزی به شما کمک می کند تا هدفمند گام بردارید، شما را در راه رسیدن به موفقیت راهنمایی می کند و کمک می کند تا بدانید چه زمانی چه کاری انجام دهید.

باید خود را به عمل به برنامه ریزی درسی ملزم کنید و مطابق آن پیش بروید. این نظم و ترتیب در کارها باعث می شود تا اعتماد به نفس بهتری داشته و با انگیزه بیشتری برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید.

حضور معلم خصوصی در آموزش مفهومی ریاضی بسیار پررنگ است، اگر میخواهید این درس را به خوبی یاد بگیرید، باید به شکل مرتب و مداوم دانسته های شما ارزیابی شود، به این ترتیب توانایی شما در درس ها محک زده می شود و نقاط ضعف و قوت شما سریعتر مشخص شده و بتوانید روی آنها کار کنید

سعی کنید وقت کافی برای مطالعه و تمرین و تکرار برای خود در نظر بگیرید، نکات مهم درسی را طبقه بندی کنید، با تمرکز درس بخوانید و به ویژه در کلاس درس تمرکز و دقت کافی داشته باشید تا یادگیری ریاضی موفقیت آمیز شود، بعد از آن نیز نوبت به تمرین و تکرار در خانه می رسد، برای این کار وقت کافی بگذارید و سعی کنید مدام دانسته های خود را ارزیابی کنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.