ثبت نام

88904002 - 021

مجید صالح | تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم در منزل

مجید صالح هستم فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه امیرکبیر در حال حاضر معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم در منزل هستم و دو سال سابقه تدریس دارم در پایه یازدهم.

مجید صالح هستم فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه امیرکبیر در حال حاضر معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم در منزل هستم و دو سال سابقه تدریس دارم در پایه یازدهم.

بنده سابقه ۱۲ ساله تدریس خصوصی ریاضی در منزل را دارم و در پایه های دهم، نهم و اول دبیرستان به صورت خصوصی در منزل تدریس داشتم.

بنده در درس ریاضی پایه یازدهم سعی میکنند مفاهیم ریاضی را به زبان ساده برای دانش آموزان بیان کنم و ضمن اینکه در روند کلاس کوییز های زیادی را از دانش آموزان برای پیدا کردن نقاط ضعف آنها میگیرم بیان مفاهیم ریاضی به صورت ساده برای من اهمیت بسیار زیادی دارد و در کلاس ریاضی از مثال های زیادی از آسان به سخت برای آموزش بهتر درس برای دانش آموزان استفاده می کنم.

نفسی که قرار است در جلسه بعد تدریس کنم از دانش آموزان می خواهم که قبل از کلاس آن را پیش خوانی کنند زیرا این کار باعث تکرار و تمرین مبحث در ذهن آنها می شود.

به طور کلی سبک تدریس بنده کاملا مفهومی است و به بیان روی فن بیان خود کار کردم تا بتوانم مطالب ریاضی را خیلی خوب برای دانش آموز جا بیاندازم به خاطر همین ویژگی از آموزش اینجانب به صورت مجازی در سایت های مختلفی استفاده شده است.

تدریس در پایه های مختلف نیاز به شناخت دانش آموز و رده سنی در آن پایه را دارد و من همیشه سعی من بر این است که بر اساس سن دانش آموزان مطالب درسی ام را تغییر دهم تا بتوانم ارتباط خوبی با آنها برقرار کنم.

در این مدت دو سالی که مشغول به تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم در منزل هستم دانش آموزان متفاوتی داشته ام اما بیشتر آنها روی مفهوم پایه ریاضی در سالهای قبل مشکل داشتند و با برطرف کردن آنها توانستم مطالب جدید پایه یازدهم را به خوبی به آنها بفهمانم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.