ثبت نام

88904002 - 021

مجتبی موحد | آموزش مفهومی ریاضی پایه هفتم در تهران

من مجتبی موحد هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس ریاضی از دانشگاه تربیت مدرس و معلم ریاضی پایه هفتم در یکی از مدارس تهران هستم. در حال حاضر در کنار تدریس در مدرسه به عنوان مدرس خصوصی ریاضی هفتم نیز مشغول به فعالیت هستم.

ریاضی هفتم اولین کتاب ریاضی از دوره دوم متوسطه است، دانش آموزان در این کتاب با مفاهیم جدیدی آشنا می شوند که در صورتی که به پیش نیازهای مربوطه که در سالهای قبل تحصیلی آنها را خوانده اند مسلط نباشند در یادگیری این مفاهیم نیز با مشکل روبه رو خواهند شد.

من مجتبی موحد هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس ریاضی از دانشگاه تربیت مدرس و معلم ریاضی پایه هفتم در یکی از مدارس تهران هستم. در حال حاضر در کنار تدریس در مدرسه به عنوان مدرس خصوصی ریاضی هفتم نیز مشغول به فعالیت هستم.

درس ریاضی یک درس کاملا مفهومی است به این معنا که دانش آموز برای یادگیری آن نیاز دارد که مفاهیم را درک کند، حفظ کردن مفاهیم و مباحث ریاضی اشتباه ترین شیوه برای مطالعه ریاضی است. برای این که در یادگیری مفهومی این درس موفق باشید باید برای آن یک برنامه ریزی دقیق ترتیب بدهید.

بهتر است برای مطالعه ریاضی هفتم زمان هایی که بیشترین انرژی و نشاط را دارید انتخاب کنید، حل کردن تمرینات ریاضی نیاز به تمرکز بالایی دارد بنابراین ساعت ها و مکان مطالعه نقش مهمی در یادگیری شما ایفا خواهد کرد.  بهتر است برای مطالعه ریاضی مکانی را انتخاب کنید که کمترین عوامل حواس پرتی شما را داشته باشد، یک مکان مناسب از نظر تهویه، نور و امکانات می تواند برای یادگیری بهتر ریاضی هفتم تاثیرگذار باشد.

نکته مهم بعدی که در خصوص آموزش مفهومی ریاضی به نظرم می رسد این است که دانش آموز باید نقاط ضعف خود را بشناسد و برای رفع آنها برنامه داشته باشد، مطمئنا اگر مفهومی بدون یادگیری باقی بماند در سالهای بعدی دانش آموز در مباحث پیچیده تر مربوط به آن مفهوم ناتوان خواهد بود. بنابراین با ارزیابی مداوم می توان نقاط ضعف مربوط به هر فصل را متوجه شده و برای رفع آن تلاش کرد.

سعی نکنید مطالب بسیاری را برای یادگیری جمع کنید، مطمئنا یادگیری مفاهیم سخت ریاضی در شب های امتحان امکان ناپذیر است، ریاضیات را باید به مرور و به صورت فصل به فصل در طول سال بیاموزید، اگر احساس می کنید که به تنهایی قادر به مدیریت برنامه ها درمورد مطالعه ریاضی و یادگیری مفهومی آن نیستید بهتر است از وجود یک معلم خصوصی بهره مند شوید تا در این راه همراه شما باشد.

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری مفهومی ریاضی این است که دانش آموز سوالات مختلفی از هر درس را به عنوان تمرین حل کند، این کار کمک می کند تا با انواع سوالات در هر زمینه آشنا شده و به شیوه های پاسخگویی به سوال تسلط پیدا کند، ریاضی یک درس تمرینی است، هرچه بیشتر مثال و تمرین حل کنید به مباحث درسی مسلط تر خواهید بود. تلاش کنید که وقت کافی برای تمرین های روزانه در نظر داشته باشید. در صورتی که کتاب ریاضی هفتم را با موفقیت پشت سر بگذارید مطمئنا در سال هشتم و سالهای بعد عملکرد بهتری خواهید داشت.

پشتکار، تلاش و انگیزه می تواند راهگشای شما در این مسیر باشد، بنابراین با پشتکار زیاد سعی کنید تمام موانع را از پیش روی خود بردارید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.