ثبت نام

88904002 - 021

مجتبی احمد زاده | تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم در منزل

مجتبی احمد زاده هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم در منزل ۳۲ سال سن دارم فارغ التحصیل دانشگاه آزاد در رشته ریاضیات هستم.

مجتبی احمد زاده هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم در منزل ۳۲ سال سن دارم فارغ التحصیل دانشگاه آزاد در رشته ریاضیات هستم.

تدریس خصوصی ریاضی در منزل را با پایه اول راهنمایی شروع کردم و اینکه سابقه ده ساله تدریس خصوصی ریاضی در منزل دارم از سال ۸۷ در حال تدریس ریاضی در پایه های مختلف در گذشته راهنمایی و در دوره جدید هفتم هشتم و نهم هستم.

من در تدریس خصوصی مخصوصا پایه هشتم تسلط کامل روی تمامی مباحث درس ریاضی دارم و بسیار در تدریس صبور هستم.

من مطالب ریاضی را به صورت ساده و قابل درک برای دانش آموزان بیان کنم چراکه حل کردن مسئله های مختلف در ریاضی به درک مفهوم ریاضی نیازمند است و سعی می کنم تا جایی که ممکن است ریاضی را به صورت کاربردی در دنیای واقعی برای دانش آموزان تشویق کنند و بعد برای آن ها تمرین و مثال های مختلفی از درس مربوطه ارائه دهد و همچنین با سوال های مرتبط ای که به دانش آموزان می دهم متوجه میشم که آنها چقدر مطلب درسی را فهمیده اند.

در برخی از جلسات تدریس خصوصی که در منزل دارم بر اساس ضعف هایی که دانش آموز در پایه درسی خود دارد گاهی به مطالب پایه دانش آموز در سال های گذشته برمی‌گردد و مطالب را به صورت پایه ای تر بود توضیح می‌دهم تا بتوانند درس جدید را به او بدهم بعضی از دانش آموزان مطالبی را که قبلا هم گفته اند را کاملا فراموش کردند و بهتر است معلم به گذشته دانش آموز از لحاظ درسی بازگردد من در هنگام تدریس در کلاس خصوصی از اطلاعات خود دانش آموز برای اداره کلاس به صورت فعال و جذاب استفاده می کند و کاری می کنم که دانش آموز خودش در درس مشارکت داشته تا مطلب ریاضی را به خوبی بفهمد.

به طور کلی روش تدریس خصوصی بنده به این صورت است که دانش آموز باید در کلاس حالت پرسش و پاسخ با معلم داشته باشد و در کلاس فعال بوده تا بتوانند مطالب درسی را به خوبی در ذهن بسپارد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.