ثبت نام

88904002 - 021

علی علوی | دبیر خصوصی ریاضی پنجم با مدرک فوق لیسانس

علی علوی هستم، دارای مدرک فوق لیسانس ریاضی کاربردی و مدرس خصوصی ریاضی دوره ابتدایی هستم، مدرس خصوصی ریاضی تیزهوشان و معلم یکی از مراکز آموزشی خصوصی در تهران هستم.

ریاضی کلاس پنجم دارای مباحث کاربردی و مهمی است، ضمن این که در سال ششم دانش آموز آخرین سال حضور در مقطع ابتدایی را تجربه می کند، بنابراین بهتر است که با آمادگی خوبی به این مقطع پا بگذارد، به همین دلیل است که بسیاری از والدین ترجیح می دهند که فرزندانشان برای کسب نتیجه بهتر کلاس خصوصی داشته باشند و یا در کلاس های تقویتی موسسات آموزشی شرکت کنند.

یک مدرس خصوصی باید علاوه بر سطح آموزشی بالایی که دارد دارای فن بیان قوی و قدرت مناسب در انتقال دانش خود به دانش آموز باشد. بنابراین سعی کنید یک مدرس خصوصی با ویژگی های عالی برای دانش آموز در نظر بگیرید.

علی علوی هستم، دارای مدرک فوق لیسانس ریاضی کاربردی و مدرس خصوصی ریاضی دوره ابتدایی هستم، مدرس خصوصی ریاضی تیزهوشان و معلم یکی از مراکز آموزشی خصوصی در تهران هستم.

در کلاس های خصوصی سعی می شود که نقاط ضعف دانش آموز در یادگیری تمرکز شود، بنابراین ابتدا معلم به تشریح دروس خواهد پرداخت و بعد از آن مثال های مختلفی از هر درس برای دانش آموز حل می کند، مهمترین نکته در مورد کلاس های خصوصی این است که دانش آموز می تواند در زمان های مناسب و با انرژی و نشاط بالایی در آنها شرکت کند، این مسئله کمک می کند تا تمرکز زیادی داشته باشد. ریاضی یک درس مفهومی است به همین دلیل داشتن تمرکز بالا در زمان آموزش نقش مهمی در یادگیری مفاهیم آن خواهد داشت.

بعد از تشریح درس و نکات مهم دروس نوبت به تمرین می رسد، دانش آموز باید در کلاس خصوصی تمرینات زیادی از هر فصل کتاب ریاضی سال پنجم حل کند، هرچه تمرینات بیشتری حل کند مطمئنا تسلط او به کتاب نیز بیشتر خواهد بود و می تواند امتحان را با نمره عالی پشت سر گذاشته و با آمادگی بسیار در کلاس ششم حاضر شود.

انجام تمرینات بسیار در منزل آمادگی خوبی برای دانش آموز فراهم می کند، منابع مختلفی برای دسترسی به نمونه سوالات تمرینی وجود دارد که بهترین آنها نمونه سوالات امتحانی پر تکرار سالهای گذشته است که دانش آموز را با شکل سوالات امتحانی آشنا می کند ضمن این که این سوالات معمولا از مهمترین نکات درسی طراحی می شوند بنابراین پاسخگویی به این سوالات می تواند نقاط ضعف و قوت دانش آموزان پایه پنجم را به خوبی نمایان سازد.

کتاب های مکمل و کمک درسی بسیاری نیز در این زمینه وجود دارد که می توان از آنها به عنوان منابع آموزش و حل تمرین استفاده کرد.

معمولا مدرس خصوصی از دانش آموز به صورت مستمر امتحان میگیرد، این امتحانات که معمولا حاوی یک یا دو سوال چند وجهی است میزان تسلط دانش آموز به درس را نشان می دهد، ضمن این که می تواند نقاط ضعف دانش آموزان را نیز کاملا نمایان سازد، معلم با کمک این امتحانات تمرکز کلاس را روی نقاط ضعف دانش آموز معطوف می سازد که به این ترتیب دیگر هیچ نکته یا مفهومی وجود نخواهد داشت که دانش آموز در یادگیری  آن مشکل داشته باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.