ثبت نام

88904002 - 021

علی سروری | تدریس خصوصی ریاضی پیشرفته

علی سروری با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران و با سابقه تدریس در تدریس خصوصی ریاضی پیشرفته در پایه های مختلف تحصیلی به مدت ۸ سال است که در این زمینه در حال فعالیت هستم. مدتی هم در دانشگاه استاد حل تمرین بودم.

علی سروری با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران و با سابقه تدریس در تدریس خصوصی ریاضی پیشرفته در پایه های مختلف تحصیلی به مدت 8 سال است که در این زمینه در حال فعالیت هستم. مدتی هم در دانشگاه استاد حل تمرین بودم.

از نظر من ویژگی یک معلم خوب ریاضی در تدریس خصوصی ریاضی پیشرفته این هست که یک معلم مفاهیم ریاضی را کامل فهمیده باشد و در ذهنش هیچ ابهامی وجود نداشته باشد.

دومین نکته که بسیار حائز اهمیت است صبر و حوصله و آرامش معلم در هنگام تدریس می باشد تا دانش آموز احساس راحتی کند و اگر سوالی داشت به راحتی و بدون احساس خجالت بپرسد و از نظر من برای هر دانش آموز پیشرفته یا مقدماتی یک روش وجود دارد و نمی توان یک قائده کلی داشت.

به طور کلی به نظر من حتی در هنگام آموزش ، دانش آموز نیز در تدریس مشارکت داشته باشد . ( به این صورت که در هنگام تدریس فقط معلم ۲ ساعت تمام در حال صحبت کردن و درس دادن نباشد بلکه از دانش آموز هم سوال بپرسد ) و پس از پاسخ دادن دانش آموز ، وی را تشویق کرده و بدین ترتیب انگیزه را در دانش آموز تقویت کند

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.