ثبت نام

88904002 - 021

علیرضا زارعی | معلم تقویتی ریاضی پایه هشتم

علیرضا زارعی هستم فارغ التحصیل رشته فیزیک در مقطع کارشناسی ارشد.

علیرضا زارعی هستم فارغ التحصیل رشته فیزیک در مقطع کارشناسی ارشد.

از سال ۹۵ تا ۹۷ معلم تقویتی ریاضی پایه هشتم بودم و از سال ۹۶ نیز در مدارس غیر دولتی منطقه ۵ ریاضی پایه هشتم تدریس می کنم و معلم تقویتی هستم.

در کلاس های تقویتی ریاضی که با دانش آموزان هشتم دارم روی تمرین های مکرر تمرکز دارم و همچنین شیوه بیان تدریس بنده به قدری کارآمد است که دانش آموزان را به ریاضی علاقه مند می کند.

من به مدت دو سال نیز معلم خصوصی ریاضی پنجم بودم و کلاس های تقویتی ریاضی با این دانش آموزان داشتم اما به دلیل علاقه ام به تدریس پایه های بالاتر بیشتر پایه های هفتم و هشتم و نهم تدریس می کنم. مدتی نیز در یک موسسه تدریس خصوصی در تهران کارشناس آموزش در پایه های متوسطه اول بوده ام.

مهمترین ویژگی که بنده به عنوان معلم تقویتی ریاضی پایه هشتم دارم بیان ساده مطالب ریاضی است به طوری که این مطالب را یک فرد ۶۰ ساله متوجه می شود بنابراین دانش آموزان در کلاس های تقویتی بنده از هرگونه پیچیدگی ریاضی خلاص می شوند.

من روی تمامی مطالب ریاضی پایه هشتم مسلطم و تسلط کامل علمی و همچنین شوق علمی دارم. البته با بعضی از دانش آموزان تقویتی که در پایه هشتم تدریس خصوصی داشته‌ ام دیدم که برای آنها ریاضیات فقط مفاهیم نیست باید با تمرین زیاد و فکر کردن زیاد دانش آموزان راه تشویق به یادگیری ریاضی کرد من به عنوان معلم تقویتی ریاضی پایه هشتم مفاهیم رو به خوبی انتقال خواهند داد ولی خود دانش آموز باید با فکر کردن مسئله را حل کند البته برای این فکر کردن هم استراتژی خواهم داد ولی دانش آموز را مجبور نخواهم کرد تا حتماً از مسیر فکری من حرکت کند چون همه افراد ممکن است در ریاضیات راه های جدیدی را داشته باشند و همیشه این فکر های جدید است که دنیا را زیباتر می کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.