ثبت نام

88904002 - 021

شهلا مرادیان | تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران

شهلا مرادیان هستم معلم ریاضی و فیزیک با مدرک فوق لیسانس فیزیک هسته ای به مدت ۶ سال است که به صورت تخصصی در حال تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران هستم.

شهلا مرادیان هستم معلم ریاضی و فیزیک با مدرک فوق لیسانس فیزیک هسته ای به مدت 6 سال است که به صورت تخصصی در حال تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران هستم.

بنده علاقه خیلی زیادی به ریاضی و فیزیک دارم و به خاطر علاقه ام به این دو درس در دانشگاه رشته فیزیک هسته‌ای را انتخاب کردم.

از سال ۹۱ در حال تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک هستم و دانش آموزان دبیرستانی مختلفی را همزمان فیزیک و ریاضی را تدریس کردم در حال حاضر هم در مدرسه و یک آموزشگاه تخصصی ریاضی در حال تدریس هستم و به دو صورت خصوصی و گروهی فعالیت می کنم .

از نظر من یک معلم ریاضی و فیزیک باید تسلط کامل بر مباحث درسی داشته باشد و همچنین باید بتواند دروس را به صورت مفهومی و کاملا ملموس به دانش آموزان تفهیم کند و لازمه این کار به چالش کشیدن تفکر دانش آموز است درس فیزیک به صورت ذاتی دارای مثال های عینی و کاملا واقعی است و حتی مستندهای زیادی در مورد فیزیک تا بحال ساخته شده است اما ریاضی اندکی تئوری تر و از واقعیت فاصله دارد به همین دلیل این هنر معلم است که بتواند با کاوش از منابع مختلف و همچنین تخیل خودش ریاضی را به دانش آموزان تفهیم کند.

من از زمانی که ریاضی و فیزیک را شروع به تدریس کردم هم خودم را با تغییرات آموزش و پرورش به روز رسانی می کنم و هم با تغییرات علوم فیزیک در دنیا ا یک معلم خودش باید تشنه یادگیری باشد من سعی می‌کنم در تدریس خصوصی ریاضی و یا فیزیک بیان نمونه‌های عینی و کاربردی این دو درس را به طور کامل به دانش آموزان نشان دهم و همچنین به آنها در کلاس فرصت تفکر در مورد مطالب ریاضی و فیزیک را به دهم آموزش صحیح و تلاش برای فهماندن مطالب به جای تأکید به حفظ فرمول ها و روش ها برای من از اهمیت زیادی برخوردار است اما لازمه این کار صبر معلم و همکاری دانش آموز است.

من در تدریس خصوصی برای آموزش کاربردی ریاضی و فیزیک و حل تمرینات کافی برای جا افتادن مطلب تأکید دارم.

سعی می کنم اولا کاربرد حرم پس از ریاضی و فیزیک را برای درک بهتر بیان کنم و با بیان ساده و روان و حل مثال کافی مطالب را به خوبی انتقال دهم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.