ثبت نام

88904002 - 021

شهریار محسنی | تدریس خصوصی ریاضی توسط دبیر با تجربه

شهریار محسنی متولد ۱۳۶۰ هستم فوق لیسانس ریاضیات از دانشگاه شهید بهشتی از سال ۹۰ در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم ۲ شال قبل از آن در مدارس دولتی در پایه متوسطه اول (راهنمایی) فعالیت داشته ام در حال حاضر پایه نهم و دهم و یازدهم را تدریس می کنم و به دلیل این که در کلاس هایم سعی می کنم روش یادگیری هر دانش آموز را بفهمم به هر دانش آموزی به روش خودش آموزش می دهم.

شهریار محسنی متولد 1360 هستم فوق لیسانس ریاضیات از دانشگاه شهید بهشتی از سال 90 در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم 2 شال قبل از آن در مدارس دولتی در پایه متوسطه اول (راهنمایی) فعالیت داشته ام در حال حاضر پایه نهم و دهم و یازدهم را تدریس می کنم و به دلیل این که در کلاس هایم سعی می کنم روش یادگیری هر دانش آموز را بفهمم به هر دانش آموزی به روش خودش آموزش می دهم.

در اصل توانایی بیدار کردن خلاقیت ریاضی در دانش آموزان را دارم زیرا روش های متعددی برای انتقال مفاهیم ریاضی وجود دارد که هر کدام ممکن است در وضعیت های مختلف بهترین باشد. از این میان انتقال مفاهیم از طریق حل مسئله،بسیار مهم است.

ضمنا” من در دانشگاهی درس خوانده ام که قطب آموزش ریاضی کشور است. تمرکز بر روی ارائه کردن تعاریف دقیق ریاضی با کمک دانش آموزان و در پی آن تلاش برای یافتن استراتژی های حل مسئله یکی از متد های مورد علاقه من است. گرچه معلم ریاضی باید در روش های تدریس خود منعطف باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.