ثبت نام

88904002 - 021

سینا محمودی | معلم تقویتی ریاضی پایه دوازدهم

اینجانب سینا محمودی فارغ التحصیل رشته ریاضی دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد معلم تقویتی ریاضی پایه دوازدهم و یازدهم در مدرسه ای در منطقه ۵ تهران هستم. از سال ۹۰ در حال تدریس خصوصی ریاضی در پایه های دبیرستان هستم و در نظام آموزشی جدید نیز پایه های دهم یازدهم و دوازدهم را دنبال می‌کنم.

اینجانب سینا محمودی فارغ التحصیل رشته ریاضی دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد معلم تقویتی ریاضی پایه دوازدهم و یازدهم در مدرسه ای در منطقه 5 تهران هستم. از سال 90 در حال تدریس خصوصی ریاضی در پایه های دبیرستان هستم و در نظام آموزشی جدید نیز پایه های دهم یازدهم و دوازدهم را دنبال می‌کنم.

بنده با روش های نوین در کلاس‌های تقویتی تدریس می‌کنم و یادگیری را برای دانش آموزان دوازدهم آسان تر می کنم و به دلیل علاقه ای که خودم به درس ریاضی دارم بیان شیوا در تدریس دارم و در انتقال مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان دوازدهم بسیار مسلطم.

بنده نکات و فرمول ها را با اشکال هندسی و یا جدول‌ها نوت برداری کرده تا به صورت تصویری در ذهن بیشتر و بهتر باقی بماند و معمولاً توضیحات را به صورت کاربردی و مفاهیم را به صورت دقیق به دانش آموزان دوازدهم بیان می‌کنم.

من به عنوان معلم تقویتی ریاضی دوازدهم معتقدم که باید ترس دانش آموزان از ریاضی از بین برد و بهترین کار این است که معلم رابطه بسیار خوبی را با دانش آموزان برقرار بکند و همچنین خودش کاملا به مطالب درسی مسلط باشد تا بتواند مفاهیم ریاضی را به خوبی منتقل کند.

من از مثالهای جالب و واقعی برای دانش آموزان استفاده می کنم و سعی می کنم در حین رابطه صمیمانه مطالبی که بسیار مهم است را تکرار کنم و در آموزش دروس ریاضی دهم یازدهم و دوازدهم به روز هستند و گاهی از وسایل کمک آموزشی مانند پاورپوینت استفاده می کنم و در بعضی از کلاس ها که دانش آموزان همکاری خوبی دارند از خود آنها برای ادامه روند تدریس استفاده می کنم.

از نظر من به دلیل تغییرات اخیر نظام آموزشی کشور معلم تقویتی ریاضی پایه دوازدهم باید بتواند ارتباط خود را با دانش آموزان دوازدهم که همان نوجوانان میباشد تقویت کند و به زبان آن‌ها صحبت کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.