ثبت نام

88904002 - 021

سید رضا میرحسینی، تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی تقویتی

اینجانب سید رضا میرحسینی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض، ۱۰ سال سابقه تدریس در دبستان نمونه دولتی پسرانه و ۱۵ سال سابقه تدریس ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه دبستان هستم.

اینجانب سید رضا میرحسینی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض، 10 سال سابقه تدریس در دبستان نمونه دولتی پسرانه و 15 سال سابقه تدریس ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه دبستان هستم.
ریاضی چهارم ابتدایی از جمله دروسی است که برای دانش آموزان دبستانی یک چالش محسوب می شود. دانش آموز دبستانی در سال چهارم با مباحث بسیار مهم و پیچیده ریاضیات آرام آرام آشنا می شود و به همین دلیل است که این پایه تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یادگیری مباحث ریاضیات چهارم دبستان از آنجایی که پایه بسیاری از مباحث پیچیده تر در سال های بالاتر تحصیلی است، بسیار مورد توجه است و پیشنهاد می شود از تمام امکانات لازم و موجود برای پیشرفت دانش آموز در این مقطع و یادگیری مفهومی مطالب کتاب ریاضی سال چهارم استفاده شود.

از آنجایی که استعداد یادگیری ریاضیات در دانش آموزان متفاوت است، ممکن است برخی از دانش آموزان در یادگیری این درس ضعیف تر عمل کنند و یا نیاز به ساعات بیشتر آموزشی داشته باشند. والدین و اولیا مدرسه تنها کسانی هستند که می توانند در این مقطع دانش آموز را یاری کنند، برگزاری کلاس های جبرانی و یا استخدام معلم خصوصی و کلاس های تقویتی در منزل از جمله مواردی است که می تواند دانش آموز را در حل مشکل یادگیری ریاضیات کمک کند.

سال های اولیه تحصیل دانش آموز در مقطع دبستان از آن جهت که پایه و اساس تحصیل در سال های بالاتر محسوب می شود بسیار مورد اهمیت است و انگیزه تحصیل و موفقیت و تصمیم گیری برای آینده در همین سال ها شکل می گیرد، بنابراین کمک به دانش آموز در یادگیری دروس مشکل تری مثل ریاضیات به او کمک می کند تا اعتماد به نفس کافی برای ادامه تحصیل و موفقیت در آینده شغلی و تحصیلی در دانش آموز ایجاد شود.

شیوه تدریس من برای ریاضی چهارم دبستان این است که ابتدا درس را با مثال های ساده و با زبانی قابل درک با صبر فراوان برای دانش آموز شرح می دهم، سپس خودم مثال های بیشتری با توجه به نکات درس حل کرده و برای دانش آموز نیز نمونه سوالاتی برای حل کردن طراحی می کنم، این نمونه سوالات می تواند از میان سوالات پرتکرار سال های مختلف تحصیلی استخراج شده باشد و یا توسط خود مدرس طراحی شود، در هر صورت حل سوالات مشابه و بسیار از هر مبحث درسی به تسلط دانش آموز و یادگیری نکات مهم هر درس کمک زیادی می کند.

یکی از کارهای اشتباهی که والدین در مورد دانش آموزان مرتکب می شوند، خرید کتاب های حل المسائل است، این کتاب ها به ویژه برای دانش آموزانی که پایه ضعیفی در ریاضیات دارند، یک شیوه غلط آموزشی است، چرا که دانش آموز بدون تفکر و تعقل در مورد مسائل کتاب، سریعا سراغ جواب های آماده می رود، بنابراین پیشنهاد می کنم، حتی الامکان از خرید این گونه کتاب ها به ویژه برای دانش آموزان دبستانی اجتناب شود. بهتر است که دانش آموز به جای داشتن جواب های آماده تلاش کند تا مفاهیم و مطالب درسی را بهتر درک کرده و بیاموزد تا در امتحانات موفق باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.