اینجانب سهیلا مرادی هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی کلاس پنجم دبستان بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس دارم.
در مدرسه معلم رسمی آموزش و پرورش هستم و خارج از ساعات مدرسه در تدریس خصوصی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی فعالیت میکنم.
در دو آموزشگاه ریاضی به صورت خصوصی همکاری دارم و در یک موسسه علمی هم کلاس گروهی ریاضی پنجم ابتدایی در روزهای پنجشنبه دارم.
به کودکان بسیار علاقهمند هستم و از این بابت دوره های روانشناسی کودکان را هم به طور شخصی گذراندم تا بتوانم ارتباط موثری با کودکان در کلاس درس برقرار کنم
به دلیل سابقه بالایی که در تدریس خصوصی ریاضی کلاس پنجم دبستان دارم روی تمام مباحث درسی و روش های تدریس آن مسلط هستم.
از فن بیان بسیار خوبی برخوردارند و از داستانهای جذابی برای تعریف مباحث استفاده می کنم
مثال های عینی زیادی برای دانش آموزان برای هر مبحث از ریاضی میزنم تا آنها در دنیای واقعی ریاضیات را حس کنند
از نظر من بیان معلم بسیار بسیار مهم است اگر معلم نتواند شیوایی کلام را در تدریس داشته باشد و به زبان دانش آموز صحبت کند بالاترین مدرک های تحصیلی نیز کارآمد نخواهد بود
من لیسانس آموزش ریاضی دارم اما بیشتر تجربیات هم در کار های عملی و در انجام تدریس خصوصی بوده است و همچنین در کلاسهای گروهی که در مدرسه دارم به صورت عملی تجربیات و دانش بسیار بیشتری به دست آوردم و بعد از فارغ التحصیلی توانستم تدریس بسیار بهتری را ارائه دهم
ارتباط دو طرفه بین معلم و دانش آموز بسیار مهم است اگر دانش آموز احساس کند که معلم ارتباط خوبی با او برقرار نمیکند در کلاس درس بیحوصله شده و به هیچ چیز دقت نمیکند در نتیجه جلسه اول برای من بسیار مهم است
در مدرسه در شروع مدارس بسیار کم صحبت میکنم و بیشتر اجازه میدهم که دانشآموزان صحبت کنند و در منزل هم در اولین جلسه سعی میکنم ۳۰ دقیقه زودتر در منزل حضور پیدا کنم و آن ۳۰ دقیقه که جزو کلاس نیست را صرف آشنایی با دانش آموز کنم
برای من بسیار مهم است که سطح معلومات دانش آموز در چه حد است و من باید او را به کجا برسانم زیرا اگر ندانیم که مقصد من کجا است و دانش آموز باید چه مباحثی را یاد بگیرد قطعاً نتایج خوبی را به دست نخواهیم آورد
در این مدتی که تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتداییرا به عهده داشتم دانش آموزان متفاوتی را دیدم و سبک های متفاوتی را نیز برای تدریس بهتر امتحان کردم که نتیجه این شد که هر دانشآموزی روش یادگیری خود را دارد و بهتر است معلم در جلسات تحول در پی کشف این روش ها باشد