ثبت نام

88904002 - 021

سهیلا لواسانی | تدریس خصوصی ریاضی سوم در تهران

سهیلا لواسانی هستم کارشناسی ارشد ریاضی دارای سوابق تحصیلی چون تدریس خصوصی ریاضی سوم در تهران و تدریس سوم ابتدایی در مدرسه نرجس منطقه ۴ و همچنین تدریس خصوصی ریاضی در پایه های چهارم و پنجم.

سهیلا لواسانی هستم کارشناسی ارشد ریاضی دارای سوابق تحصیلی چون تدریس خصوصی ریاضی سوم در تهران و تدریس سوم ابتدایی در مدرسه نرجس منطقه 4 و همچنین تدریس خصوصی ریاضی در پایه های چهارم و پنجم.

من در تدریس ریاضی سوم اجازه می دهم تا دانش آموزان نظرش را در مورد محبث درس ریاضی بیان کند و به هیچ کس اجازه مسخره کردن در کلاس را نمی دهم تا دانش آموز اعتماد به نفس خود را به دست آورد و به همه دانش آموزان ثابت می کنم که هر کسی ممکن است اشتباه کند تا از اشتباه کردن نترسند.

روش تدریس من به این شکل است که اگر کلاس خصوصی باشد و موضوع رفع اشکال این امکان را به دانش آموز می دهم که سوالات خود رایک روز یا حتی یک هفته قبل از شروع جلسه به من بدهد تا در جلسه وقتی برای فکر کردن توسط من تلف نشود اگر کلاس گروهی باشد این امکان را می دهم که دانش آموز بدون ترس در دفعات زیادی پای تخته حاضر شود و مسایل را حل کند و اعتماد به نفس بیشتری بگیرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.