ثبت نام

88904002 - 021

سمیرا قاسمی زاده | تدریس خصوصی ریاضی سال نهم در منزل

اینجانب سمیرا قاسمی زاده معلم خصوصی ریاضی سال نهم در منزل فارغ التحصیل دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب هستم و بیش از ۹ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی را دارم.

از سال ۸۸ وارد حرفه ای تدریس خصوصی شده و به صورت تمام وقت از سال ۸۹ وارد این حرفه شدم.

اینجانب سمیرا قاسمی زاده معلم خصوصی ریاضی سال نهم در منزل فارغ التحصیل دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب هستم و بیش از ۹ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی را دارم.

از همان ابتدا ریاضیات دبیرستان را درس می دادم برای اینکه رشته من هم ریاضی است برای دانش آموزان از مثال های عینی و کاربردی در تدریس استفاده می‌کردم تا بتوانم نگاه آنها را نسبت به ریاضی گسترده تر کنم.

من هر فصل از کتاب ریاضی سال نهم را به دقت تدریس کردم و برای تک تک مباحث از مثال های کاربردی و جذاب استفاده می کنم.

در ابتدا که واردحرفه  تدریس شدم به دلیل اینکه خودم معلم های بسیار خوبی را داشتم توانستم به زبان ساده و روان دانش آموزان توضیح دهم حتی با اینکه آنها به من می گفتند که ریاضی را خیلی روان توضیح می دهند به دلیل این که بی تجربه بودم تصور می کردم که آنها در این موضوع تعارف می‌کنند

اما بعد از مدتی که در موسسات تدریس خصوصی شروع به فعالیت کردم و با دیدن عملکرد سایر دبیران متوجه تفاوت این موضوع شدم و این مسئله به من اعتماد به نفس کافی را داد تا در تدریس مطالعات بیشتری داشته باشند و روی تقویت فن بیانم کار کنم.

در حال حاضر که در یک مدرسه غیرانتفاعی معلم ریاضی نهم هستم بعد از مدرسه در  تدریس خصوصی ریاضی نهم فعالیت می‌کنم

تقریباً همه دانش آموزانم از نحوه تدریس بنده بسیار راضی هستند و از اینکه با من ریاضیات را آسان یاد می‌گیرند لذت می برند که البته همه هدفم در تدریس هم این است که ریاضیات را به زبان ساده برای دانش آموزان بیان کنم به طوری که حتی دانش آموزان تقویتی نیز به راحتی متوجه مبحث شوند

در این مدت ۹ سال تجربه بسیار زیادی به دست آوردم با دانش‌آموزان متفاوتی سروکار داشتم و برای برخی از آنها مجبور به ساخت راه و روشی جدید برای توضیح گام به گام ریاضی شدم که البته این موضوع باعث شد من در تدریس حرفه ای تر عمل کنم و در مواجهه با دانش آموز هایی شبیه آنها با تجربه تر عمل کنم در نتیجه، نتیجه و بازخورد بهتری را نیز از این کلاسها دریافت کردم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.