ثبت نام

88904002 - 021

سارا میرطاهری | تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم خانم

اینجانب سارا میرطاهری هستم با ۷ سال سابقه تدریس ریاضی که بیشتر در دبیرستان بوده و سبک جدید نظام آموزشی به مدت ۳ سال مشغول تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم بوده ام و ۴ سال دیگر هم تدریس ریاضی در پیش دانشگاهی ، کنکور ، اول و دوم دبیرستان بوده است کارشناسی ارشد ریاضی کار بردی دارم.

من در تدریس خصوصی ریاضی علاقه و انگیزه در دانش‌آموز ایجاد می کنم و مسائل و فرمول ها و مفهوم ریاضی را کاربردی می کنم و آنها را در زندگی روز مره نشان می دهم.

اینجانب سارا میرطاهری هستم با 7 سال سابقه تدریس ریاضی که بیشتر در دبیرستان بوده و سبک جدید نظام آموزشی به مدت 3 سال مشغول تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم بوده ام و 4 سال دیگر هم تدریس ریاضی در پیش دانشگاهی ، کنکور ، اول و دوم دبیرستان بوده است کارشناسی ارشد ریاضی کار بردی دارم.

به طور کلی سبک تدریس بنده تفسیر مسایل و استفاده از نمونه‌های عینی روزمره جهت درک هرچه بهتر دانش‌آموز – حل تمرینات مشابه و پیشرفته‌تر جهت ثبت آموخته ها – درخواست راه‌های جدید و پیشنهادی از دانش‌اموزان برای شرکت دادن آنها در کلاس و درگیر کردن ذهن آنها جهت رشد و تقویت فکری و همچنین من حتما در امر آموزش از مشارکت فعال دانش آموز بهره می گیرم وسعی می کنم با ساخت بستر مناسب دانش آموز را به مفهوم ومقصود مورد نظر برسانم.در ضمن اعتقاد دارم تسلط بر ریاضیات از طریق تکرار وتمرین میسر می شود لذا سعی می کنم به قدر کافی تمرین در اختیار دانش آموز قرار دهم وپیگیر حل آنان باشم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.