ثبت نام

88904002 - 021

سارا ملک تاش | معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه پنجم

اینجانب سارا ملک تاش دانش آموخته دانشگاه امیرکبیر در مدرک فوق لیسانس ریاضی با سابقه تدریس ۱۰ ساله به عنوان معلم تدریس ریاضی پایه پنجم.

اینجانب سارا ملک تاش دانش آموخته دانشگاه امیرکبیر در مدرک فوق لیسانس ریاضی با سابقه تدریس ۱۰ ساله به عنوان معلم تدریس ریاضی پایه پنجم.

من از زمان دانشجویی به دلیل علاقه به تدریس مشغول به تدریس خصوصی ریاضی پنجم شدم و در حال حاضر که فارغ التحصیل شدم در حال ادامه دادن در این مسیر هستم.

در این مدت ۱۰ سال با اموزشگاه های مختلفی همکاری داشتم و همچنین در منزل به صورت انفرادی در سراهای محله کلاس خصوصی ریاضی و همچنین گروهی برگزار کردم و به دلیل علاقه ای که به کودکان دارم و تجربه که در این مدت به دست آوردم که تمایل دارم که کار تدریس خصوصی ریاضی را در همین پایه پنجم ادامه دهم.

از نظر من معلم ریاضی باید بر روی تمام مباحث پایه ای که تدریس میکند مسلط باشد.

من به روش های مختلف می توانم ریاضی را تدریس کنم و قدرت انتقال بیان بسیار خوبی برای دانش آموزان پنجم ابتدایی دارم و بیشتر اوقاتاز بازی و ریاضی و ابزار کمک آموزشی برای آموزش به دانش آموزان پنجم ابتدایی استفاده میکنم.

در بسیاری از مواقع هم با مشورت با والدین دانش آموز و مطلع شدن از نوع رفتار و اخلاق فرزندشان متوجه می شوم که چه روشی مناسب ترین روش برای آن دانش آموز به خصوص است.

در پایه پنجم ابتدایی انتقال دقیقه مفاهیم از نظر من بسیار مهم است و دانش آموز باید به در هر جلسه ای که با معلم خودش کلاس ریاضی دارد مقداری رشد ذهنی داشته باشد و رو به پیشرفت باشد.

استفاده از مثال های قابل لمس و تمرکز زیاد روی دانش آموز باعث پیشرفت دانش آموز می شود و دانش آموز در زمانی که معلم در کنار او حضور ندارد و با یادآوری مثال های روزمره می تواند به خوبی مطالب ریاضی را مرور کنند.

به طور کلی روش تدریس بند با عنوان معلم تدریس خصوص ریاضی پایه پنجم دانش آموز محور است به طوری که دانش آموز به سبب حل تمرین های مستمر در کلاس و ایجاد فضای رقابتی خود به خود به ریاضی علاقه مند شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.