ثبت نام

88904002 - 021

سارا سلماسی | معلم ریاضی چهارم در تهران

من سارا سلماسی هستم معلم ریاضی چهارم در تهران بیش از ۱۰ سال است که درحال تدریس ریاضی چهارم ابتدایی در مدارس غیر انتفاعی هستم و دوره های کامل ضمن خدمت را گذرانده ام و معلم تیزهوشان چهارم ابتدایی نیز هستم.

من سارا سلماسی هستم معلم ریاضی چهارم در تهران بیش از 10 سال است که درحال تدریس ریاضی چهارم ابتدایی در مدارس غیر انتفاعی هستم و دوره های کامل ضمن خدمت را گذرانده ام و معلم تیزهوشان چهارم ابتدایی نیز هستم.

به نظر من استفاده از ابزارها و دست ورزی میتواند در انتقال مفاهیم به دانش آموزان کمک کند و از آنجایی که معلم مدرسه هستم از روش های به روز آموزشی در تدریس استفاده میکنم.

من در تدریس خصوصی ریاضی چهارم برای انتقال مبحث جدید این را برای خودم الزام می دانم که مفاهیم مرتبط قبلی یادآوری شود و اگر مشکلی هست رفع شود در این صورت دانش آموز مفهوم را درک میکند، البته مثال های متعدد و در صورت امکان شهودی و رسم شکل نیز موثر است.

روش من مبتنی بر صرف زمان و حوصله و پرداختن به جزییات میباشد، برای درک عمیق مفهوم.

معلم ریاضی باید صبور باشد و تسلط کاملی بر رووی درس داشته باشد و کلاس داری هم از جمله توانایی هایی است که معلم ریاضی باید داشته باشد و همچنین من در کلاس ریاضی به همه سوالات دانش آموزان پاسخ می دهم و تمرین هایی را که آنها مشکل دارندد را پر تکرار حل می کنم.

تدریس آرامی دارم و در انتقال مطالب ریاضی دقت کافی دارم و در هر جلسه ارزشیابی از تک تک دانش آموزان را دارم.

بنده در مدرسه هر جلسه تمرین و تست بصورت کپی به دانش آموزان داده تا برای جلسه بعدی حل نمایند سپس از خود دانش آموزان دعوت میکنم تا از این تمرینات روی تابلو حل نمایند،بنظر من یک دبیر ریاضی باید سعی کند هر جلسه از تعدادی از دانش آموزان ارزشیابی بگیرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.