ثبت نام

88904002 - 021

سارا بیانیان | معلم ریاضی چهارم

سارا بیاتیان به مدت ۷ سال است که معلم ریاضی چهارم هستم که در این مدت در مدرسه دولتی و غیر انتفاعی معلم درس ریاضی چهارم بودم و همچنین در تدریس خصوصی ریاضی در منزل فعالیت داشتم بیشتر تدریسم در پایه چهارم ابتدایی بوده و بعضی از کلاس های گروهی را سوم و پنجم تدریس کرده ام.

سارا بیاتیان به مدت 7 سال است که معلم ریاضی چهارم هستم که در این مدت در مدرسه دولتی و غیر انتفاعی معلم درس ریاضی چهارم بودم و همچنین در تدریس خصوصی ریاضی در منزل فعالیت داشتم بیشتر تدریسم در پایه چهارم ابتدایی بوده و بعضی از کلاس های گروهی را سوم و پنجم تدریس کرده ام.

از سال ۹۰ بعد فارغ التحصیلی وارد حرفه معلمی و تدریس شدم و روی انواع سبک های تدریس و انواع دانش آموزان تقویتی و پیشرفته و المپیادی کار کردم در دوره های کامل ضمن خدمت آموزش و پرورش شرکت کردم و در دوره های معلمی به صورت شخصی شرکت کردم.

تدریس من به صورت مفهومی با مثال های عینی است شروع خوبی در تدریس دارم کلاس هایم را پر انرژی و پر جنب و جوش برگزار می کنم به کار تدریس علاقه مندم و بعد از چند جلسه دانش آموزان را به تدریس علاقه مند می کنم.

من در حل تمرین ها در کلاس ریاضی آنها را به چند روش حل می کنم در طول تدریس از دانش آموزان سوال می پرسم و با روش پرسش و پاسخ ذهن او را درگیر ریاضی می کنم معلم ریاضی باید این را بداند که دانش آموز باید در حل تمرین شکست بخورد و به دانش آموز باید یاد داد شکست بخش بزرگی از یادگیری است.

بعضی از دانش آموزان به دلیل تربیت غلط و توجه بیش از حد والدین نمی دانند که شکست چیست و روحیه برخورد با شکست را ندارند و معلم باید به دانش آموزان نشان ندهند که شکست هم وجود دارد و بعد از شکست در حل تمرین باز هم باید ادامه داد نه تسلیم شد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.