ثبت نام

88904002 - 021

زهرا میر آقابیگی | معلم خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی

اینجانب زهرا میر آقابیگی با مدرک فوق لیسانس آموزش ریاضی به مدت ۷ سال است که معلم خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی هستم.

اینجانب زهرا میر آقابیگی با مدرک فوق لیسانس آموزش ریاضی به مدت 7 سال است که معلم خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی هستم.

در این سال ها در مدارس دولتی ابتدایی پایه اول تا سوم ابتدایی تدریس کردم و در مدارس غیرانتفاعی نیز در پایه چهارم تدریس داشتم در حال حاضر هم به صورت خصوصی در پایه سوم ابتدایی نیز فعالیت دارم.

در این سال ها برای هر مبحث درس ریاضی پایه سوم ابتدایی مثال ها و شعرهایی را به صورت جزوه آماده کردم و به تمام مطالب ریاضی پایه سوم ابتدایی مسلط هستم و همچنین روی آموزش صحیح به دانش آموزان تعهد و دلسوزی لازم را دارم.

دوره های تدریس آموزش و پرورش را نیز گذراندم و به سبک تدریس آموزش و پرورش کاملا آگاه ام و به صورت هماهنگ به دانش آموزان در صورت درخواست والدین آموزش می‌دهند اما بعضی از دانش آموزان و والدین آنها تمایل دارند که بالاتر از سطح کتاب آموزش ببینند که آن را نیز من با علاقه به آنها آموزش می دهم در تدریس خصوصی ریاضی من سعی می کنم مطالب را به صورت مفهومی آموزش بدهم و تا دانش آموز مطلب را متوجه نشده و در ذهنش هک نشده است از کنار آن عبور نکند در طی این مدت روش‌های مختلفی را در تدریس امتحان کردم و آنها که نتیجه بیشتری داشته را استفاده می کنم و صد البته همه روش های تدریس برای دانش آموزان یکسان نیست و بهتر است که به روش یادگیری هر دانش آموز را در ابتدا معلم به سنجش و سپس شروع به تدریس ریاضی بکند.

دانش آموزان سوم ابتدایی برای فهمیدن جدول ضرب نیاز دارند که آن را به صورت شعر یا آهنگ یاد بگیرند بعضی از دانش‌آموزان هم با تکرار و تمرین بیش از اندازه در منزل و مدرسه جدول ضرب را یاد می گیرد.

در مباحثی مثل ضرب ها و کسر ها در پایه سوم ابتدایی من سعی می‌کنم که اول دانش آموز و پایه تحصیلی او را بسنجم و سپس بر اساس آن به او کمک می کنم تا این مباحث مهم از سوم ابتدایی را یاد بگیرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.