من زهرا آقایی هستم با مدرک کارشناسی ارشد دو سال سابقه در تدریس خصوصی ریاضی نهم تقویتی را دارم
سه سال پایه هشتم را به صورت پیشرفته تدریس کردم
در موسسه کاهه و قلم چی تدریس داشتم و همچنین با پژوهش سراهای مختلفی در تست ریاضی نهم به صورت تقویتی همکاری داشتم
من در تدریس ریاضی بسیار خلاق هستم و از روشهای جدید روز دنیا برای تدریس بهتر ریاضی کلاس نهم استفاده می کنم
در مواجهه با سوالات دانش آموزان و درخواستهای آنها شنونده بسیار خوبی هستم
به دلیل اینکه از سال ۹۰ در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم تجربه بسیار خوبی در انتقال مفاهیم ریاضی دارم
در کلاسهای درس بسیار پویا هستم و همچنین پر انرژی
روش تدریس من برای انتقال مفاهیم ریاضی ایجاد پویایی در دانش آموزان است
این کار باعث میشود که آنها به کشف راهبردها از طریق اطلاعات خودشان بپردازند
همین موضوع باعث میشود که آنها اعتماد به نفس لازم برای حل مسائل پیچیده تر پیدا بکنند
من با ایجاد بستری امن و بدور از قضاوت فضای را در جلسات خصوصی و یا کلاس ایجاد می کنم تا دانش آموز از طریق پرسش و پاسخ نقاط کوری را که قادر به حل مسئله نیست را شناسایی کند
با ایجاد اطمینان در توانایی خودشان و افزایش اعتماد به نفس قادر خواهند بود بسیاری از مسئلهها را با هوش خود حل کنند
نه فقط از طریق تقلید راه حل های ثابت شده کتاب های درسی
به نظر من معلم ریاضی صرفاً نباید گوینده باشد و دانش آموز شنونده
کلاس ریاضی اگر پویا و پر انرژی نباشد برای دانش آموزان بسیار خسته کننده است مخصوصاً رده سنی نوجوانان و همان مقطع متوسطه اول
معلم باید بتواند ارتباطی عمیق با دانشآموزان ایجاد کنند و این خالص آن مربوط به تجربه دبیر می باشد که چقدر خودش را با این مسئله درگیر کند
من به عنوان شخصی که ۸ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی را دارد معتقدم که ریاضی یک درس زنده است
این پویایی درس ریاضی را ما گاها با روشهای اشتباه تدریس از بین میبریم و باعث نفرت دانشآموزان از درس ریاضی می شویم
اگر دانش آموز مطمئن شود که درس ریاضی می تواند در زندگی و کاربرد داشته باشد مطمئناً به آن علاقه مند می شود زیرا ریاضی زندگی او را آسان خواهد کرد