ثبت نام

88904002 - 021

رضا پورسلیم | معلم خصوصی فیزیک دوازدهم

من رضا پورسلیم هستم، معلم خصوصی فیزیک دوازدهم، دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک محض هستم و ۱۳ سال است به تدریس خصوصی فیزیک در مقاطع مختلف، فیزیک کنکور و فیزیک المپیاد مشغول هستم.

درس فیزیک از جمله دروسی است که برای بچه های رشته ریاضی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و یکی از دروس اصلی این رشته محسوب می شود. همچنین یکی از منابع کنکور برای رشته های ریاضی و تجربی است و به همین دلیل باید با دقت فراوان مطالعه شود.

من رضا پورسلیم هستم، معلم خصوصی فیزیک دوازدهم، دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک محض هستم و 13 سال است به تدریس خصوصی فیزیک در مقاطع مختلف، فیزیک کنکور و فیزیک المپیاد مشغول هستم.

فیزیک دوازدهم بیشتر به مباحث مکانیک و فیزیک هسته ای می پردازد. مبحث مکانیک از آنجایی که مبحث ملموس است بسیار شیرین و جالب توجه می باشد و یادگیری آن در صورتی که مورد علاقه دانش آموز واقع شود بسیار جذاب خواهد بود. نکته مهم در مورد فیزیک مکانیک، وجود فرمول های زیاد شبیه به هم در مباحث مختلف آن است که کار را برای حفظ کردن تمام فرمول ها سخت می کند.

البته هدف دانش آموز نیز نباید حفظ کردن مباحث یا فرمول ها باشد، بلکه باید فیزیک را به صورت کاملا مفهومی بیاموزد تا بتواند در مواقع مورد لزوم به خوبی از آن استفاده کند. برای اینکه بتوانید تسلط خوبی بر مفاهیم و مباحث فیزیک داشته باشید فقط یک راه دارید و آن تمرین و تکرار است.

حل مسائل مختلف با اشکال گوناگون طراحی سوال از هر مبحث به شما کمک می کند تا تسلط خوبی به آن درس داشته باشید، بنابراین در صورتی که با یادگیری مباحث درسی مشکلی ندارید باید تا می توانید تمرین و نمونه سوال حل کنید.

اگر در یادگیری درس مشکل دارید پیشنهاد می کنم که حتما از یک معلم خصوصی استفاده کنید، داشتن معلم خصوصی به معنای ضعف شما نیست بلکه به معنای علاقه شما به یادگیری و موفقیت است، به ویژه در مورد دانش آموزان کلاس دوازدهم این نکته بسیار حائز اهمیت است، چرا که آنها هم امتحان نهایی و هم کنکور را پیش رو دارند که هردو از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین می توانید برای برنامه ریزی بهتر و یادگیری موثرتر از وجود یک معلم ماهر و با تجربه استفاده کنید.

در صورتی که معلم خصوصی داشته باشید می توانید از او بخواهید تا نکات مهم تستی هر درس را نیز با شما کار کند، به این ترتیب می توانید با نکات تستی و روش های تست زنی نیز آشنا شوید. این کار شما را برای شرکت در کنکور آماده می کند.

کتاب های نمونه سوال به وفور و از نویسندگان مختلف در بازار موجود است، می توانید برای دسترسی داشتن به نکات مهم هر درس و نمونه سوالات مختلف از دروس این کتابها را تهیه کنید. همچنین کتاب هایی که به تست های سالهای گذشته پرداخته اند نیز می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که می خواهند برای کنکور آمادگی مناسبی داشته باشند.

با وجود معلم خصوصی شما می توانید طی ارزیابی های متناوبی که صورت می گیرد با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوید و تمام تمرکز خود را روی یادگیری نکات مهمی که در آنها ضعف دارید معطوف کنید. از دیگر مزایای داشتن معلم خصوصی این است که می توانید در زمان هایی که تمرکز لازم دارید کلاس ها را تشکیل دهید تا یادگیری با موفقیت بیشتری همراه باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.