ثبت نام

88904002 - 021

دلارام اسکندری | تدریس خصوصی ریاضی سال هشتم در منزل

دلارام اسکندری هستم مدرک کارشناسی ارشد دارم و در یک موسسه تدریس خصوصی ریاضی سال هشتم در منزل را برعهده دارم.

دو سال در مدرسه غیرانتفاعی معلم ریاضی هشتم بودم و همچنین در یک آموزشگاه ریاضی تدریس خصوصی ریاضی نهم را نیز به عهده دارم.

در تدریس ریاضی هشتم فن بیان بسیار بالایی دارم زیرا به تمام مبحث های درسی این پایه مسلطم و از روش‌های مختلفی برای تدریس بهتر بهره می‌گیرم.

دلارام اسکندری هستم مدرک کارشناسی ارشد دارم و در یک موسسه تدریس خصوصی ریاضی سال هشتم در منزل را برعهده دارم.

رشته تحصیلی بنده ریاضی بوده است و از سال ۸۹ که فارغ التحصیل شدم شروع به تدریس کردم در آن زمان ها پایه های درسی در مقطع ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان بود که من در آن زمان ریاضیات اول و دوم و سوم راهنمایی را تدریس می کردم.

در حال حاضر هم تغییرات زیادی در کتاب‌های درسی اتفاق نیفتاده اما روش های تدریس کاملاً متفاوت از قبل شده است که بعد از این تغییرات من در کلاس های آموزش ریاضیات شرکت کردم و به روش های تدریس ریاضی مسلط شدم و می‌توانم مانند یک معلم دوره دیده ریاضی را تدریس کنم.

از نظر من استفاده از یک روش در تدریس کاربرد مناسبی ندارد به غیر از اینکه دانش‌آموزان متفاوت هستند بهتر است معلم در دانش آموزان این فرهنگ را به وجود بیاورد که نمی‌توان فقط با یک راه حل مسئله را حل کرد و در زندگی واقعی هم همینطور است که معمولاً مسائل زندگی یک راه حل دارد و هر کسی با توجه به امکانات و شخصیتی که دارد برای یک مسئله راه حل های متفاوتی را در نظر می‌گیرد

وقتی مسئله ریاضی را برای دانش آموزی مطرح می کنم اجازه می‌دهم که او اول تا آنجا که می تواند با دانش قبلی‌اش مسئله را حل کند این موضوع باعث می‌شود که دانش‌آموز اولاً بیشتر از ذهن خود استفاده کند و دوم اینکهاین اعتماد به نفس را به دست بیاورد که در مقابل هر مسئله‌ای که قرار می‌گیرد می‌تواند آن را تا حدی حل کند و در واقع هیچ مسئله‌ای وجود ندارد که نتوان آن را حل کرد.

در نگاه اول شاید این مسئله خیلی مهم نباشد اما به تجربه و به شخصه دیده‌ام دانش‌آموزانی که در ابتدا هر مسئله را با دانش قبلی خود حتی به غلط حل می کنند پس از گفتن راه حل صحیح مطالب در ذهن آنها ماندگار می‌شود زیرا آنها قبل از اینکه راهکار به آنها داده شود ذهنشان کاملاً درگیر مسئله شده است

در واقع دانش‌آموز به مرور زمان این موضوع را یاد می گیرد که یک مسئله می‌تواند صدها راه حل داشته باشد و ریاضیات به او کمک می‌کند که او سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه را برای حل مسئله پیدا کند.

من با استفاده  از مثال‌های واقعی که در کلاس برای دانش‌آموزان به کار می برمتصویر بهتری از ریاضیات را در ذهن آنها آشکار می کنم و باعث می‌شود آنها با علاقه بیشتری به سمت ریاضیات جذب شوند.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.