ثبت نام

88904002 - 021

دبیر خصوصی ریاضی دوازدهم با مدرک فوق لیسانس | حامد سهیلی

حامد سهیلی هستم مدرس خصوصی ریاضی دوازدهم با مدرک فوق لیسانس ریاضیات محض از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، بنده سابقه ۸ سال تدریس خصوصی ریاضیات پایه دوازدهم و ریاضی کنکور دارم.

درس ریاضی از جمله دروس سخت و چالش برانگیز دوران تحصیلی محسوب می شود، به ویژه درس ریاضیات سال آخر دبیرستان که نسبت به سایر مقاطع تحصیلی از حساسیت بیشتری برخوردار است، هم به دلیل برگزاری امتحان نهایی در این پایه تحصیلی و هم به دلیل برگزاری کنکور بعد از فارغ التحصیلی از پایه دوازدهم.

حامد سهیلی هستم مدرس خصوصی ریاضی دوازدهم با مدرک فوق لیسانس ریاضیات محض از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، بنده سابقه 8 سال تدریس خصوصی ریاضیات پایه دوازدهم و ریاضی کنکور دارم.

بسیاری از شاگردان من در سال دوازدهم به دلیل اهمیت بالای درس ریاضی همیشه با استرس عدم موفقیت در امتحان و یا کنکور همراه هستند. بنابراین اکثر این دانش آموزان سعی می کنند با استفاده از دبیر خصوصی و کلاس های فوق العاده به اندازه کافی به مباحث درسی ریاضی مسلط شوند.

از آنجایی که درس ریاضی معمولا دارای مباحث پیوسته ای است، در صورتی که دانش آموز پایه ضعیفی داشته باشد نیاز است که در کلاس های خصوصی مروری بر درس های گذشته داشت، از طرفی باید از نظر روانی نیز بار منفی عدم اعتماد به نفس و کمبود مهارت یادگیری ریاضیات را در ذهن دانش آموز از بین برد.

بسیاری از دانش آموزان به دلیل ترسی که از ریاضیات دارند، احساس می کنند قادر به یادگیری ریاضیات نیستند، به همین دلیل به محض این که احساس کنند نکته ای را به خوبی درک نمی کنند دیگر به درس گوش نداده و با خود تکرار می کنند که من ریاضی را یاد نمیگیرم.

اما یک دبیر خصوصی با مدرک تحصیلی بالا و همچنین تجربه کافی در زمینه تدریس می تواند کاری کند تا ریاضی دوازدهم نه تنها سخت نباشد بلکه آموزش آن بسیار لذتبخش و آسان باشد. من در کلاس های خصوصی معمولا بعد از تدریس درس به حل تمرین می پردازم و از دانش آموز می خواهم تا تمرین های بسیاری را با موضوع آموخته شده حل کند، تعدادی تمرین نیز به عنوان کار در منزل به دانش آموز واگذار می شود که حل کردن آنها به او کمک می کند تا نکات مهم را فراموش نکند.

مهمترین نکته در موفقیت یادگیری ریاضیات آن است که نکات آموخته شده را در همان روزی که درس داده شده است مرور کرده و تعدادی سوال مرتبط با آن را حل کرد. به این ترتیب مباحث یاد شده به خوبی در ذهن جای گرفته و فراموش نمی شود.

البته من گاهی در کلاس های خصوصی ریاضی دوازدهم از نکات تستی و تست زنی نیز استفاده می کنم، همانطور که اشاره کردیم دانش آموزان سال دوازدهم کنکور را در پیش دارند و این مسئله کمک می کند تا بتوانند در این عرصه نیز موفق عمل کنند.

هرچه بار علمی مدرس بیشتر باشد، مسلما نکات بیشتری را می تواند در اختیار دانش آموز قرار داده و تجربه بیشتری نیز در ارائه راه حل مسائل خواهد داشت، بنابراین پیشنهاد می کنم برای درس ریاضی پایه دوازدهم حتما از دبیر خصوصی با مدرک فوق لیسانس و بالاتر بهره مند شوید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.