ثبت نام

88904002 - 021

حنانه خویینی | معلم خصوصی دهم در منزل

حنانه خویینی هستم، مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضیات و سابقه ۱۲ سال تدریس ریاضی دبیرستان در رزومه کاری ام دارم، اکنون به عنوان معلم خصوصی فعالیت می کنم و در زمینه تدریس ریاضی دوره دوم متوسطه و ریاضی کنکور مشغول به کار هستم.

در بررسی دروس کلاس دهم باید گفت که دانش آموز در این سال تحصیلی با منابع درسی جدیدی روبه رو می شود، اگرچه در سال های پایین تر این دروس را به شکل دیگری آموخته است اما نام جدید این دروس مسئله ای است که باعث می شود این سال تحصیلی برای دانش آموز یک سال منحصر به فرد باشد. به طور مثال در کتاب علوم سال های قبل دانش آموز مباحثی از دروس شیمی، فیزیک و زیست را مطالعه  کرده است، اما آن را با درس علوم می شناسد، در سال دهم وجود کتاب هایی چون شیمی، فیزیک و زیست شناسی برای دانش آموز تازگی دارد.

حنانه خویینی هستم، مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضیات و سابقه 12 سال تدریس ریاضی دبیرستان در رزومه کاری ام دارم، اکنون به عنوان معلم خصوصی فعالیت می کنم و در زمینه تدریس ریاضی دوره دوم متوسطه و ریاضی کنکور مشغول به کار هستم.

ضمن این که در مورد درس ریاضی نیز در سال دهم دانش آموز با مفاهیم پیچیده تری روبه رو است که این مباحث را از آنچه وی تا کنون در کتاب های ریاضی خوانده است متمایز می سازد.

بنابراین بسیار طبیعی است که اکثر دانش آموزان در این سال تحصیلی یک افت را در نتیجه شوکی که این منابع درسی جدید و مفاهیم پیچیده به آنها وارد می کند تجربه می کنند. بنابراین استفاده از معلم خصوصی برای دروس کلاس دهم می تواند یک راه حل مناسب برای رویارویی با این اتفاق باشد.

به ویژه در مورد دروس مفهومی چون ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان می توان با استفاده از یک معلم خصوصی بسیاری از مشکلات آموزشی دانش آموز در این مقطع را برطرف کرد. معلم خصوصی می تواند با حل تمرین و مثالهای فراوان از هر مبحث درسی مشکلات دانش آموز در این زمینه را به خوبی مرتفع سازد. ضمن این که با داشتن یک برنامه ریزی جامع برای دانش آموز و مشخص کردن یک هدف می تواند مطالعات درسی او را جهت بخشیده و هدفمند سازد.

از جمله مزایای دیگر استفاده از معلم خصوصی دهم در منزل این است که دانش آموز می تواند مباحث درسی که در آنها مشکل دارد در مواقعی که از نظر روحی و جسمی در شرایط مناسبی است با تمرکز و دقت بالا بیاموزد، مورد ارزیابی قرار گرفتن توسط مدرس مسئله دیگری است که در این مبحث می توان به آن اشاره کرد، معلم های خصوصی با برگزاری کوئیزهای مداوم از فصول مختلف کتاب درسی نقاط ضعف و قوت دانش آموز در این فصل ها را بررسی می کنند. وقتی نقاط ضعف دانش آموز مشخص باشد او می تواند به خوبی تمام تمرکز خود را روی رفع این نقص بگذارد، تمرین های بسیار حل کند، مثال های بسیار ببیند، توضیحات بیشتر دریافت کند و در نهایت کتاب را با علم بیشتری بخواند.

این روش ها باعث می شود که دانش آموز بتواند با اعتماد به نفس بیشتری این کلاس درسی را پشت سر بگذارد و برای حضور در کلاس های بالاتر آمادگی بیشتری داشته باشند. در صورتی که دانش آموز به هر دلیلی در یادگیری دروس مشکل داشته باشد بهتر است که از این روش برای رسیدن به یک سطح قابل قبول استفاده کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.