ثبت نام

88904002 - 021

حمید علویان | تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تابستان

حمید علویان کارشناسی ارشد شهید بهشتی هستم با سابقه تدریس در روس ریاضی عمومی و فیزیک هالیدی ۱ و ۲ و ۳ در اموزشگاه و دبیرستان دولتی به عنوان معلم تقویتی و تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تابستان  و همچنین به صورت پراکنده در تدریس خصوصی ریاضی در منزل فعالیت داشته ام.

حمید علویان کارشناسی ارشد شهید بهشتی هستم با سابقه تدریس در روس ریاضی عمومی و فیزیک هالیدی 1 و 2 و 3 در اموزشگاه و دبیرستان دولتی به عنوان معلم تقویتی و تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تابستان  و همچنین به صورت پراکنده در تدریس خصوصی ریاضی در منزل فعالیت داشته ام.

من همواره خودم را در جریان مطالب علمی روز قرارمی دهم و روشهای خود را مناسب با تحولات شناختی دانش آموزان اصلاح می نمایم و با برقراری روابط دوستانه با دانش آموزان اونها رو تشویق به حل تمرین های ریاضی می کنم.

بنظر بنده هرکسی روش خاص خودش رو برای تدریس دارد و بنده بیشتر با مثال روزمره ابتدا درس را توضیح داده و سپس به حل مسئله پرداخته و در اخر به حل تمرین توسط دانش اموز توجه دارم . . .

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

7 پاسخ

  1. خیلی عالی هستین من هیچی نمیخونم در عرض یروز همه فیلمای شما دیدم و امتحان دادم ۱۹شدم 😂بعد اومدم لایک تشکر کنم از ویدیو ها دیدم نوشته ابادان برگام ریخت دنبال شمارتون بودم برا کلاس خوصوصی کجا تدریس میکنید

    1. با سلام وقت بخیر

      خیلی خوشحالیم و به شما تبریک می گیم که در ریاضی ۱۹ شدید

      ما در تهران هستیم اما به صورت آنلاین در تمام دنیا تدریس ریاضی برای فارسی زبانان عزیز داریم

      ۰۲۱۸۸۹۰۴۰۰۲

      1. سلام ببخشید ما هرچقدر تماس میگیریم اصلا پاسخگو نیستند میشه بگین چه روازیی هستین و چه ساعاتی

        1. سلام

          شنبه تا چهار شنبه ۹ الی ۱۷

          در صورت در دسترس نبودن در واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹ پیام بدهید

  2. مدرسانه فوق‌العاده است من کلاس نهم هیچی نخونده بودم اما فیلمهای شما سه چهاروز قبل از امتحان شروع کردم و کل کتاب رو حفظ شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.