ثبت نام

88904002 - 021

حسین محمدی | معلم تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم در منزل

حسین محمدی هستم دانشگاه تهران در رشته ریاضی سال تحصیلی ۹۷ – ۹۸ را معلم تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم در منزل بودم که همزمان در دو موسسه تدریس خصوصی ریاضی به صورت حرفه ای ریاضی دوازدهم را در آموزشگاه و منزل تدریس کردم.

حسین محمدی هستم دانشگاه تهران در رشته ریاضی سال تحصیلی 97 - 98 را معلم تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم در منزل بودم که همزمان در دو موسسه تدریس خصوصی ریاضی به صورت حرفه ای ریاضی دوازدهم را در آموزشگاه و منزل تدریس کردم.

من روش های مختلفی را برای تدریس ریاضی دوازدهم در همین یک سال امتحان کردم با توجه به اینکه در سال‌های گذشته نیز در پایه‌های مختلف دبیرستان تدریس کردم مطالب خیلی تغییری نکردند و بیشتر روش های تدریس است که تغییر کرده باز هم با توجه به اینکه من از قبل از تغییرات نظام آموزشی معتقد به تدریس مفهوم ریاضی بودم.

به طور کلی روش اصلی من در تدریس ریاضی آموزش مفهومی ریاضی از پایه به دانش آموزان دبیرستانی در پایه های یازدهم و دوازدهم است.

در حال حاضر نیز مشغول به تدریس دوازدهم و همچنین آموزش ریاضی ۱ و ۲ دانشجویان هستم.

اعتقاد من بر این است که برای تدریس دروس ریاضی دبیرستان باید مفاهیم را به روش ساده و قابل درک تدریس کرد و همچنین باید از مثال های مناسب و نکات تکمیل کننده برای آموزش درس ریاضی به دانش آموزان استفاده کرد.

با توجه به تدریس ریاضی دوازدهم که با دانش آموزان مختلفی داشتم متوجه شدم که استفاده از مثال های مختلف و ارائه نکات تکمیلی و یک جزوه خوب آموزش ریاضی باعث میشود که دانش آموزان درس ریاضی را بهتر متوجه شوند.

در انتقال مفاهیم ریاضی توانایی خیلی خوبی دارم و بر تمام مطالب ریاضی دوازدهم و دروس ریاضی دبیرستان کاملا مسلطم.

در تدریس خصوصی در هنگام درس دادن سعی من بر این است که مباحث ریاضی را به مسائل ملموس و روزمره زندگی دانش آموز گره بزنم.

دانش‌آموزان دبیرستانی به اندازه کافی با قسمت تئوری ریاضیات درگیر هستند و بهتر است که معلم از مثال های کاربردی و مفهومی برای تفهیم بهتر دانش آموزان استفاده کند.

به دلیل اینکه خود بنده عاشق ریاضیات و تدریس ریاضیات هستم ریاضی را با لذت و انرژی خیلی زیادی هم تدریس می کنم و همین موضوع باعث می‌شود که با دانش آموزان دبیرستانی رابطه خیلی خوبی برقرار کنم.

من دانش آموزان را تشویق می کنم که خودشان در کلاس بحث ریاضی را پیش ببرند و از این طریق متوجه می شوم که آنها چقدر از آن مبحث را فهمیده اند و این باعث می‌شود که موشکافی بیشتری روی استدلال دانش آموز و حل مسئله او داشته باشم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.