ثبت نام

88904002 - 021

حسین محمدی | تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

بنده حسین محمدی هستم متولد سال ۱۳۵۰ فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران در حال حاضر نیز در دانشگاه برای دانشجویان فنی تدریس می کنم و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته فنی را نیز در موسسات و منزل تدریس می کنم.

بنده حسین محمدی هستم متولد سال 1350 فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران در حال حاضر نیز در دانشگاه برای دانشجویان فنی تدریس می کنم و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته فنی را نیز در موسسات و منزل تدریس می کنم.

من از همان ابتدا به دلیل داشتن استاد های خیلی خوب در دانشگاه و فهمید مطالب دانشگاهی به دانشجویان تدریس می کنم و اساسا” با تدریس به دانشجویان راحترم.

من در ابتدای جلسه تدریس خصوصی یک تست سریع تعیین سطح از دانشجو می گیرم تا بفهمم باید از کجا شروع کنم زیرا در این مدت ۱۰ سال تدریس دروس دانشگاهی فهمیده ام که دانشجو باید یک سری مطالب پایه را از قبل بداند در غیر این صورت صد ها جلسه برای او هیچ فایده ای نخواهد داشت معمولا” دانشجویانی را که از پایه خود عقب تر هستند را به یک معلم دیگر که تخصص او تدریس دروس دبیرستان است معرفی می کنم و پس از آن سراغ تدریس دروس دانشگاهی برای دانشجو می روم به هیچ عنوان با دانشجویی که فقط تلاش دارد درسی را پاس کند تدریس نخواهم داشت زیرا با این کارم می دانم که یک بی کار دیگر به فارغ التحصیلان کشور اضافه کرده ام.

از نظر من دانشجو باید بداند که چه چیز می خواند و چرا می خواند و کجا می تواند بیشتر بخواند و بفهمد همه دانشمندان و با سواد های کشور و دنیا از فهمیدن به درجات بالا رسیده اند نه از حفظ کردن.

بنده به تمام مطالب درسی دروس دانشگاهی رشته های فنی کاملا” مسلطم و از روش های متفاوتی به صورت کاملا” ساده به دانشجویان آموزش می دهم و برای من بسیار مهم است که دانشجو پس از فارغ التحصیلی به نتیجه برسد و از نظر من مدرک تحصیلی نتیجه نیست بلکه دست آورد های بعد آن نتیجه محسوب می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.