ثبت نام

88904002 - 021

حسن طاهریان | کلاس ریاضی تقویتی دهم در تابستان

اینجانب حسن طاهریان فوق لیسانس ریاضی کاربردی و دانشجوی دکتری ریاضی دبیر کلاس ریاضی تقویتی دهم در تابستان به مدت ۲ سال و معلم خصوصی ریاضیات دبیرستان به مدت ۴ سال بوده ام با یک مدرسه دولتی به نام علامه طباطبایی در منطقه ۱۵ تهران همکاری داشته ام و به صورت خصوصی هم با آموزشگاه های مختلف تهران جهت تدریس خصوصی ریاضی همکاری دارم.

 

 

به دلیل تسلطم در دروس ریاضی دبیرستان فن بیان خوبی دارم و در شروع تدریس کلاس تقویتی تمرکزم بر روی دانستن نقاط ضعف دانش اموزان است چراکه معتقدم دانش آموز تقویتی اول باید ایراد های گذشه را اصلاح کند و سپس مطلب جدیدی بیاموزد من با دانش آموزان دهم و یازدهم و دوازدهم ارتباط خوبی می گیرم و به اونها انگیزه می دهم و تشویقشان می کنم.

در کلاس تقویتی ریاضی انتقال درست مفاهیم شامل آیتم های زیادی می شود که چند مورد آن را مانند فن بیان و تسلط بر مفاهیم ریاضی گفتم اما تمرین های مناسب و فکر شده بعد از تدریس و همچنین پیگیری دانش آموز توسط شخصی غیر از دبیر نیز در انتقال مفاهیم ریاضی بسیار مهم هستند.

من در کلاس تقویتی ریاضی دهم در تابستان و سال تحصیلی ابتدا توضیح کامل و قدم به قدم را به دانش آموز می دهم و یک مثالبرای تفهیم بهتر دانش آموز دهم در همان وسط درس حل می کنم تا دانش آموز مطلب را بگیرد و حتی در انتهای کلاس تمرینی به دانش آموز می دهم تا همان جا نقاط ضعف و قوت او را برسی کنم تا اگر مشکلی باشد رفع اشکال کنم.

در بعضی مباحث از جمله مثلثات و مباحث حساب دیفرانسیل با تصویر سازی(با کمک فضای هندسی مثل اشکال نمودار ها و…) مطالب را ملموس تر و قابل فهم کرده که باعث ایجاد علاقه در افراد خواهد شد. به طور کلی به نظر بنده لذت دروس تحلیلی و چشیدن طعم شیرین ریاضی در فهم آن میباشد و همانطور که در عمل بارها مشاهده نموده ام باعث میشود افراد نه تنها از ریاضیات گریزان نبوده بلکه خود به دنبال یادگیری باشند.

کلاس تابستانی ریاضی دهم

مدرسانه : بهترین دبیران (آقا و خانم)تقویتی ریاضی در این مجموعه با سوابق درخشان برای تدریس در تابستان آماده اعزام به منزل شما در کل شهر تهران می باشند

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.