ثبت نام

88904002 - 021

حسنا کلهر | معلم تقویتی عربی یازدهم

حسنا کلهر هستم، دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات عرب، حدود ۱۱ سال است که در زمینه تدریس خصوصی زبان عربی مشغول به فعالیت هستم.

اگر بخواهم در مورد درس عربی یک کلام بگویم باید بگویم این درس یکی از منفوترین دروس دوران تحصیلی هر دانش آموزی است، در صورتی که یک زبان زنده دنیا است اما از نظر کلاس و محبوبیت اصلا با زبان انگلیسی قابل قیاس نیست. اگرچه به عنوان دو زبان غیر مادری، برای آموزش آنها باید روش های مشابهی را در اختیار گرفت.

برای یادگیری زبان عربی باید سعی کنید روی قواعد این زبان وقت زیادی بگذارید، زبان عربی سرشار از نکات ریز و طلایی دستوری است. یک نکته مثبت در مورد زبان عربی این است که تقریبا نزدیکی بسیاری با زبان مادری ما دارد و  می توان با گذاشتن وقت اندکی آن را به خوبی فهمید.

حسنا کلهر هستم، دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات عرب، حدود 11 سال است که در زمینه تدریس خصوصی زبان عربی مشغول به فعالیت هستم.

به عنوان معلم تقویتی عربی یازدهم باید بگویم برای این که این درس را به خوبی یاد گرفته و در امتحان نمره قبولی دریافت کنید باید حتما یک برنامه ریزی درسی مناسب داشته باشید. اگر احساس می کنید خواندن عربی کار شما نیست حتما بدون تردید از معلم تقویتی  استفاده کنید و اجازه دهید که زبان عربی را از پایه با شما شروع کند. این بار از فرصت استفاده کرده و قدم به قدم با معلم خود پیش بروید. فراموش نکنید که شما کنکور را در پیش دارید و باید برای موفقیت در آن درس عربی که یکی زا منابع کنکور است را به خوبی بیاموزید. پس از فرصت استفاده کرده و خود را برای این رویداد بزرگ و مهم آماده کنید.

حتما دیده اید که بیشترین بارم در امتحان مربوط به سوالات تحلیل صرفی است. بنابراین یک دانش آموز برای موفقیت در امتحان باید تسلط خوبی روی قواعد درسی داشته باشد. سعی کنید برای رسیدن به تسلط کافی حتما تمرینات زیادی در این زمینه حل کنید.

معمولا در کلاس های تقویتی از نمونه سوالات بسیاری در این زمینه استفاده می شود که به دانش آموز اجازه می دهد به خوبی با نقاط ضعف خود در این زمینه آشنا شود. اگر احساس می کنید جایی از درس را متوجه نشده اید و یا در نکات مربوط به سالهای قبل مشکل دارید بهتر است از معلم خود بخواهید تا مروری بر دروس گذشته داشته باشد.

وقتی مهارت بالایی در پاسخگویی به این سوالات داشته باشید یعنی تمام قواعد دستوری درس عربی را خوب فرا گرفته اید. من فکر می کنم برای این که بتوانید عربی را به خوبی بیاموزید باید به آن علاقه داشته باشید. مطمئنا علاقمند بودن به یادگیری یک زبان جدید به شما کمک می کند تا راه آسان تری برای یادگیری در پیش داشته باشید.

باید به صورت مداوم دروس فرا گرفته شده را مرور کنید. تمرین و مرور کردن باعث می شود که شما نکات آموخته شده را فراموش نکنید. نکات دستوری و قواعد عربی کمی گیج کننده به نظر می رسند اما اگر تمرینات زیادی از هر درس حل کنید مطمئنا تسلط بهتری به دروس خواهید داشت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.