ثبت نام

88904002 - 021

جمشید جواهریان | تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم تقویتی

جمشید جواهریان هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم که در سطح تقویتی و پیشرفته با موسسات مختلف و به صورت خصوصی در منزل همکاری دارم.

مدرک فوق لیسانس ژئوفیزیک از دانشگاه تربیت مدرس را دارم.

از سال ۹۰ به مدت۹ سال است که در این حرفه فعالیت می کنم و از همان ابتدای شروع کارم در تدریس ریاضی دروس دبیرستان فعالیت داشتم و در مدرسه و همچنین در آموزشگاهها به طور تمام وقت ریاضی تدریس می کردم.

جمشید جواهریان هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم که در سطح تقویتی و پیشرفته با موسسات مختلف و به صورت خصوصی در منزل همکاری دارم.

از نظر من روش هر معلم برای تدریس وابسته به خصوصیات اخلاقی اوست و من معتقدم یکی از دلایلی یک معلم روش به خصوصی را برای تدریس انتخاب می‌کند مربوط به روش تدریسی است که معلمی در دوران تحصیل او داشته است و باعث شده آن معلم که روزی خود دانش‌آموز بوده آن مبحث درسی را بهتر یاد بگیرد.

من در دوران تحصیل من معلم های بسیار خوبی داشتم مخصوصاً در مقطع دبیرستان

بنابراین من روش تدریسم گلچینی از سبک تدریس بهترین معلمان خودم در دوران تحصیل است.

اکثر دانش آموزانی که دارم قبلا به درس ریاضی علاقه ای نداشتند و بعد از چند جلسه کلاس با من به ریاضی علاقه مند شده اند برخی از آنها هم گفته اند به خاطر خود من و اخلاقی که در کلاس دارم جذب کلاس شده اند.

برای مثال وقتی که من می خواهم را برای دانش آموزان توضیح دهم از مثال های خیلی ساده شروع می کنم و روی شکل آنها را توضیح می دهم و به دانش آموزان به وسیله شکل نشان می دهم که چه اتفاقاتی می‌افتد تا ما به یک فرمول از حد می رسیم و بعد سوال هایی از دانش آموزان می پرسند که ذهن آنها را درگیر مبحث درسی می کنم و بعد از آن به تک تک سوالات پاسخ می دهند و در حین توضیحات بیشتر از مثال های عینی و کاربردی استفاده می کنم.

تمرین هایی را پس از هر مبحث درسی به دانش آموزان می‌دهم و در جلسه بعد از دانش آموز هایی که آن را حل کردند می‌خواهم که به طور داوطلبانه آن را حل کنند.

در واقع پس از هر مبحث جدید درسی یک جلسه را من به حل تمرین برای جا افتادن مطلب درسی اختصاص می‌دهم و دوباره پس از اینکه مطمئن شدم دانش آموزان مبحث درسمورد نظر  را فهمیده سراغ درس جدید می روم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.