ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی هندسه دهم | شایان میرملکی آباده

شایان میرملکی آباده هستم دبیر حرفه ای ریاضی با مدرک فوق لیسانس ریاضی محض به مدت دو سال در تدریس خصوصی هندسه دهم فعالیت داشتم و ۳ سال در ریاضی دبیرستان هم هندسه تدریس کردم من هر ماه مجلات معتبر داخلی و خارجی ریاضی را برای تسلط هرچه بیشتر در تدریس ریاضیات مطالعه می کنم.

شایان میرملکی آباده هستم دبیر حرفه ای ریاضی با مدرک فوق لیسانس ریاضی محض به مدت دو سال در تدریس خصوصی هندسه دهم فعالیت داشتم و 3 سال در ریاضی دبیرستان هم هندسه تدریس کردم من هر ماه مجلات معتبر داخلی و خارجی ریاضی را برای تسلط هرچه بیشتر در تدریس ریاضیات مطالعه می کنم.

روش تدریس من به صورت مفهومی است و دانش آموزان را با مثال های واقعی و کاربردی به ریاضیات علاقه مند می کنم.

برای من اول ارتباط با دانش آموز مهم است اگر دانش آموز ارتباط عاطفی بامعلم خود بگیرد و انگیزه برای خواندن درس داشته باشد شرایط تدریس خوب برای معلم فراهم میشود. در مرحله بعد ارائه جزوه یا نکات مهم به دانش آموز است و تدریس مرحله به مرحله درس وحل تمرین وتست درپایه مورد نظر. البته بنده در پایه های پایین تر با تلفیق ریاضی وهنر سعی درایجاد انگیزه برای درس ریاضی میکنم . دریافت مفهوم درس و معنی موضوع درس بسیار مهم است. برای پایه دهم موضوع اهمیت بیشتری دارد و مشاوره نیز لازم.

دانش آموزان دهم به دلیل تفاوت در پایه تحصیلی شان در سال های قبل باهم متفاوت اند و غالبا” دانش آموزان به یک روش ریاضی را یاد نمی گیرند بعضی از دانش آموزان فقط به خاطر معلم شان درس می خوانند بعضی با تشویق و بعضی با آموزش بصری و بعضی با ابزار کمک آموزشی و بعضی با نمونه سوال و بعضی با آزمون های گروهی و … یاد می گیرند.

به همین دلیل است که دبیر باید روی مطالبی که آموزش می دهد تسلط کامل داشته باشد و همچنین طوری تدریس کند که همه دانش آموزان مطالب را بفهمند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.