ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی علوم هشتم | آیدا پوریا نسب

آیدا پوریا نسب هستم، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی بهداشت محیط از دانشگاه آزاد و مدت ۸ سال است که به تدریس  خصوصی علوم هشتم مشغول می باشم.

حتما میدانید که در زمان های گذشته به درس علوم، علوم طبیعی گفته می شد، علت آن هم حضور مباحث و مطالب مربوط به علوم طبیعی در این منبع درسی است. بنابراین شاید بتوان گفت یکی از کاربردی ترین دروسی که دانش آموزان در دوران تحصیل از آن برخوردار می شوند همین درس علوم است.

آیدا پوریا نسب هستم، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی بهداشت محیط از دانشگاه آزاد و مدت 8 سال است که به تدریس  خصوصی علوم هشتم مشغول می باشم.

علاقه من به این مباحث باعث شد تا بعد از فارغ التحصیلی به فکر تدریس درس علوم در پایه های مختلف تحصیلی باشم، در حال حاضر با چند موسسه تدریس خصوصی همکاری دارم و درس علوم در مقاطع مختلف تحصیلی را تدریس می کنم.

در مورد درس علوم پایه هشتم باید بگویم که این درس تلفیقی از موضوعاتی است که پایه دروس فیزیک و شیمی و زیست در دوره متوسطه هستند، بنابراین از نظر مفهومی نیاز است که دانش آموز به خوبی مفاهیم را درک کرده و بتواند آنها را در سال های بعدی تحصیل خود به کار گیرد. من معتقدم که یادگیری درس علوم باید همراه با آزمایشات ساده علمی باشد، در واقع باید علوم را در طبیعت فرا گرفت تا برای همیشه در ذهن باقی بماند.

به همین دلیل، من در کلاس های خصوصی علوم هشتم همیشه قبل از شروع کلاس مثال های فیزیکی و آزمایشات علمی  آماده دارم که با کمک خود دانش آموز این آزمایشات را انجام می دهم، در این صورت پاسخ به پرسش هایی که حین آزمایش مطرح می شود و تماشای آنچه رخ می دهد باعث می شود که این مباحث برای همیشه در ذهن دانش آموز باقی بماند.

برخی از مباحث درس علوم، جنبه تئوری دارد و دانش آموز باید آنها را مطالعه کند، البته مسلما تشریح مدرس از این نکات می تواند به درک آنها توسط دانش آموز کمک زیادی کند، در حقیقت یک معلم علوم باید قدرت کلام و انتقال بالایی داشته باشد و قادر باشد که با زبانی ساده مفاهیم و نکات علمی را به دانش آموز منتقل کند.

روش های خلاقانه در تدریس درس علوم سبب می شود تا مباحث آن برای دانش آموزان جذاب تر شده و با انگیزه بیشتری این درس را دنبال کنند، باید سعی کنیم دانش آموز از ساعاتی که در کلاس سپری می کند لذت برده و به مطالعه علاقمند باشد، طرح سوالات گوناگون و تشویق دانش آموز به فکر کردن در مورد آنها می تواند یکی از مسائلی باشد که به آمادگی ذهنی دانش آموز قبل از کلاس کمک کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.