ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی زیست شناسی | لیلا مهتاب

لیلا مهتاب هستم فوق لیسانس زیست شناسی از دانشگاه تهران به مدت ۷ سال است که در حال تدریس زیست به دانش آموزان تجربی هستم و بیشتر فعالیتم به صورت خصووصی بوده است ضمن این که ۲ سال هم در مدارس نمونه زیست تدریس کردم گرایش رشته ام زیست شناسی جانوری است و روی تمام مباحث کتاب و بالاتر از آن نیز مسلطم من تمام سبک های تدریس زیست را تمرین کردم و با انواع دانش آموز ها از ضعیف تا قوی کار کردم.

لیلا مهتاب هستم فوق لیسانس زیست شناسی از دانشگاه تهران به مدت 7 سال است که در حال تدریس زیست به دانش آموزان تجربی هستم و بیشتر فعالیتم به صورت خصووصی بوده است ضمن این که 2 سال هم در مدارس نمونه زیست تدریس کردم گرایش رشته ام زیست شناسی جانوری است و روی تمام مباحث کتاب و بالاتر از آن نیز مسلطم من تمام سبک های تدریس زیست را تمرین کردم و با انواع دانش آموز ها از ضعیف تا قوی کار کردم.

از دیگر سوابق بنده می توان به دوسال سابقه تدریس در مدرسه علوم پزشکى شیراز و سابقه تدریس در چندین موسسه خیریه و سابقه تدریس خصوصى به بیش از ۵۰ شاگرد برای تدریس زیست اشاره کرد من در تدریس زیست بسیار صبر و حوصله دارم و برای این که بتوانم از پایه تدریس کنم کتاب های علوم دانش آموزان ابتدایی را هم قبلا” برای توضیحات مفهومی مطالعه کرده ام.

من در تدریس خلاقیت دارم و همیشه به دنبال مثال های زنده و در دسترس دانش آموزان هستم و گاهی هم بعضی از مستند های خاص را دانلود می کنم و پس از ترجمه در کلاس ارائه می دهم تا دانش آموزان مفهوم زیست شناسی را به خوبی بفهمند من در تدریس زیست این شیوه را پیش میگیرم که تا دانش اموز مطلبی رو کاملا یاد نگرفته باشد سراغ مطلب جدید نمی روم و با دادن تکلیف هرجلسه میزان یادگیری رو میسنجم.

در حل نمونه سوالات زیست هم روشم به این صورت است که ابتدا ذهن دانش آموز را به وسیله حذف گزینه هاى نزدیک به جواب در گیر می کنم و باعث می شوم او کاملا” وارد مفهوم سوال شود و به این وسیله تمرکز او را در کلاس نگه می دارم.

با این که اکثر دانش آموزان یاد گرفته اند که مطالب درسی مانند زیست را حفظ کنند تلاش من در کلاس این است که مطالب زیست را طوری تدریس کنم که دانش آموز بفهمد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.