ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی زیست دوازدهم در تهران

اینجانب علی جهاندوست معلم زیست هستم مدرک فوق لیسانس دارم و همچنین ۹ سال است که به طور پیوسته در حرفه تدریس خصوصی فعالیت می کنم.

در دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه زیست را تدریس کردم در اموزشگاه نیز همین طور در فرهنگسراها نیز خودم کلاس گروهی زیست داشتم به طور کلی از سال ۹۰ تا به الان به طور تمام وقت در خدمت دانش‌آموزان برای تدریس زیست هستم

اینجانب علی جهاندوست معلم زیست هستم مدرک فوق لیسانس دارم و همچنین ۹ سال است که به طور پیوسته در حرفه تدریس خصوصی فعالیت می کنم.

خودم به درس زیست بسیار علاقمندم و هدفم از تدریس فهماندن مباحث مهم و بنیادین زیست به دانش آموزان است که برخی از آنها در کتاب درسی وجود دارد و برخی خارج از آن است که من در روند کلاس برای جذاب تر کردن آن تمام مباحث زیست حتی خارج از کتاب را برای دانش آموزان توضیح می دهم تا آنها بتوانند پایه زیست را به خوبی درک کنند.

همیشه در کلاس خصوصی برای این که بتوانم دانش‌آموز را به لول های بالا برسانم هر جلسه امتحان میگیرم اما نه امتحانی که در دانش آموز ایجاد استرس کند بلکه هدف از این امتحان های کلاسی فهماندن نقاط ضعف و قوت دانش آموز به خود اوست.

معمولا در زمانی که در کلاس حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه وقت اضافه می‌آورم معمولاً مباحث تکمیل کننده و آزاد که در کتاب درسی وجود ندارد را برای فهم عمیق تر زیست به دانش‌آموز توضیح می دهم و معمولاً از مسائل روز استفاده می کنم تا این مسئله بتواند درک عمیقی به دانش‌آموز بدهد و اگر بتوان کلاسی جذاب را برای دانش آموز ایجاد کرد که خود او نیز به دنبال مباحث درسی خواهد رفت و بهتر از قبل زیست را یاد خواهد گرفت.

من در حین جلسات خصوصی رابطه ای بسیار صمیمانه و در عین حال جدی با دانش آموزانم دارم و همیشه سعی بر این دارم که دانش‌آموزان در وقت استراحت چهره خندان من را به خوبی ببینند و در وقت درس هم جدیت من را ببینند.

از نظر من معلم باید در کلاس عملکردی فعال و زنده داشته باشد و در دانش آموزان ایجاد انگیزه کند و با مباحث روز دنیا به آنها نشان دهد که مطالب درسی بی کاربرد نیستند و همچنین در پی یک احترام دو طرفه بین خودش و دانش آموز باشد

در کلاسهای خصوصی که من برگزار می‌کنم حتی سطحی ترین سوال هایی که دانش آموز می پرسد مورد تمسخر واقع نمی شود و همچنین سعی می کنم که پس از اصلاح، مجدداً از دانش آموز بخواهم که توضیحات بیشتری در مورد سوال خود بدهد و این مضمون را به او می‌رسانند که شاید ما متوجه سوال او نشده ایم و شاید سوال او بالاتر از سطح تفکر ماست.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.