ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی ویژه تابستان ۱۴۰۳

با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان مدرسانه با دبیران حرفه ای ریاضی در کل شهر تهران تدریس خصوصی ریاضی ویژه تابستان ۹۷ برگزار می نماید.

در فصل تابستان به دلیل تعطیلات سه ماهه اغلب دانش آموزان دانسته های ریاضی را فراموش می کنند مخصوصا” دانش آموزانی که ریاضی را به شکل حفظی به خاطر سپرده اند و با آغاز سال تحصیلی نیز مدت زمان زیادی طول می کشد تا مطالب جدید را یاد بگیرند زیرا پیش نیاز های خود را برای اموزش دروس جدید فراموش کرده اند.

 

 

مدرسانه در فصل تابستان برای کلاس های ریاضی برنامه ای ویژه دارد

۱- آموزش ریاضی بر اساس نیاز دانش آموز

این نوع آموزش می تواند در اثر آگاهی اولیاء دانش آموز از نقاط ضعف او باشد و پس از اطلاع به مدرسانه دبیر مربوطه طبق خواسته اولیاء شروع به آموزش نکات درخواستی کند.

۲- آموزش بر اساس تشخیص مشاوران و دبیران مدرسانه

این نوع آموزش برای والدین محترمی است که تشخیص نقاط ضعف و قوت دانش آموز و تعداد جلساتی که لازم است تا دانش آموز به نمره مطلوب برسد را به مدرسانه می سپارند.

۳- آموزش بر اساس نظام آموزشی تابستانه

مدرسانه در فصل تابستان کتاب ریاضی آموزش و پرورش سال بعد تحصیلی دانش آموز را با او دوره می کند تا دانش آموز در مهر ماه با تمامی سرفصل های کتاب آشنا شده باشد و در کلاس ریاضی با اعتماد به نفس و آگاهی بیشتری حضور پیدا کند.

کلاس تابستانی ریاضی دهم

تدریس خصوصی ریاضی در فصل تابستان با توجه به این که دبیران این موسسه آموزش دیده هستند و در راستای نظام آموزشی این موسسه حرکت می کنند نتیجه بسیار خوبی را برای دانش آموزان به وجود خواهد آورد و ضمن این که باعث بهبود نمرات ریاضی در سال تحصیلی خواهد شد و گاهی همین کلاس های به موقه است که باعث علاقه مندی دانش آ»وز به درس ریاضی می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.