ثبت نام

88904002 - 021

سید مرتضی | تدریس خصوصی ریاضی سال سوم ابتدایی در تهران

سید مرتضی میرامینی هستم، مدرس ریاضی و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضیات از دانشگاه تربیت مدرس، بیش از ۸ سال است که به تدریس خصوصی ریاضی مقطع ابتدایی مشغول هستم. ۳ سال است که مشغول به تدریس خصوصی ریاضی سال سوم ابتدایی هستم.

در مورد تدریس ریاضیات مقطع ابتدایی باید بگویم که تجربه و مهارت مدرس ریاضی نقش مهمی در یادگیری دانش آموزان در این مقطع دارد. فراموش نکنید که دانش آموزان در این مقطع هیچ ذهنیتی از مفاهیم ریاضیات ندارند و این مدرس است که این تعاریف را در ذهن دانش آموز نقش می بندد. بنابراین بسیار مهم است که شیوه های آموزشی به کار رفته در تدریس ریاضیات در این مقطع استاندارد و به روز باشند.

سید مرتضی میرامینی هستم، مدرس ریاضی و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضیات از دانشگاه تربیت مدرس، بیش از 8 سال است که به تدریس خصوصی ریاضی مقطع ابتدایی مشغول هستم. 3 سال است که مشغول به تدریس خصوصی ریاضی سال سوم ابتدایی هستم.

ارتباط مناسب ذهنی دانش آموز و معلم نیز می تواند یکی از فاکتورهای یادگیری ریاضیات در این مقطع باشد، هرچه این ارتباط نزدیک تر باشد مطمئنا دانش آموز شوق بیشتری در یادگیری خواهد داشت. نکته مهم بعدی این است که علاقه یا نفرت دانش آموز نسبت به یادگیری ریاضیات نیز در همین مقطع شکل می گیرد، پس می توان گفت که معلم نقش بسیار مهمی در ایجاد این علاقه و شناخت خواهد داشت.

وقتی دانش آموز به خوبی مباحث ریاضیات را می آموزد و با اعتماد به نفس تمرینات مربوطه را حل می کند ناخودآگاه از یادگیری این درس لذت می برد و به مباحث آن علاقه مند می شود، معلم می تواند استعداد دانش آموزان را در این مقطع کشف کرده و به دانش آموزانی که استعداد و مهارت زیادی در یادگیری ریاضی دارند کمک کنند تا مسیر موفقیت را سریعتر طی کنند.

به همین دلیل است که داشتن معلم خصوصی برای درس ریاضیات صرفا مختص به دانش آموزانی که در آموزش این درس مشکل دارند نمی شود، بلکه می توان با استفاده از مهارت های خاص آموزشی مدرسان خصوصی استعداد و مهارت دانش آموزان در یادگیری ریاضیات را پرورش داد.

بهتر است که دانش آموز از همین مقطع با شیوه های مطالعه صحیح درس مفهومی مثل ریاضی آشنا باشد. برنامه ریزی کردن برای مطالعه و حل تمرین ریاضیات در طول سال تحصیلی نیز مسئله ای است که به کودکان کمک می کند تا برای یادگیری این درس با چالش کمتری مواجه باشند.

توصیه من به والدین این است که از حضور مدرسان با تجربه و تحصیلات بالا در این مقطع استفاده کنند تا مسیر پیشرفت و یادگیری ریاضیات برای فرزندان آنها هموارتر باشد. والدین نقش مهمی در ایجاد انگیزه در یادگیری ریاضیات دارند، تشویق کردن کودک به یادگیری بیشتر و یا تشویق او در کسب نمرات بهتر می تواند او را در یادگیری کمک کند.

بهتر است منابع نمونه سوالات متنوعی در اختیار معلم باشد تا دانش آموز برای حل تمرین ها از آن استفاده کند. هرچه دانش آموز تمرینات بیشتری حل کند مسلما تسلط بیشتری نیز بر مباحث و مفاهیم درسی خواهد داشت، ضمن این که می توان از این طریق نقاط ضعف و قوت دانش آموز را نیز کشف کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.