ثبت نام

88904002 - 021

علیرضا کوثری | تدریس خصوصی ریاضی دهم توسط دبیر با سابقه

علیرضا کوثری هستم، مدرس ریاضی دوره دوم متوسطه، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض هستم و بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارم. از جمله تجربیات من در تدریس ریاضیات، تدریس ریاضی تیزهوشان، ریاضی کنکور و ریاضیات مقاطع مختلف تحصیلی است.

ریاضیات سال دهم دارای مباحث مفهومی بسیاری است، دانش آموز در این سال تحصیلی با مباحث پیچیده ای از دنیای ریاضیات آشنا می شود. مباحثی مثل دنباله ها، مثلثات، توان های گویا و عبارت های جبری، معادله ها و نامعادله ها، توابع و آمار و احتمال، با یک نگاه اجمالی به این مباحث می توان به سنگینی کتاب درسی ریاضی سال دهم اقرار کرد.

علیرضا کوثری هستم، مدرس ریاضی دوره دوم متوسطه، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض هستم و بیش از 10 سال است که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارم. از جمله تجربیات من در تدریس ریاضیات، تدریس ریاضی تیزهوشان، ریاضی کنکور و ریاضیات مقاطع مختلف تحصیلی است.

برای بسیاری از دانش آموزان به ویژه کسانی که در یادگیری ریاضیات ضعیف هستند، یادگیری این مباحث می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. بنابراین با توجه به اهمیت این مباحث و یادگیری آنها پیشنهاد من این است که اکثر دانش آموزان باید برای یادگیری این کتاب معلم خصوصی داشته باشند.

داشتن معلم خصوصی فقط مختص به دانش آموزانی که مشکل دارند نیست، بلکه دانش آموزانی که نگران یادگیری و تسلط به مباحث درسی هستند نیز میتوانند از وجود معلم خصوصی بهره مند باشند. یکی از راه های تسلط به این مباحث درسی آن است که تمرینات زیادی از هر مبحث درسی در اختیار دانش آموز قرار گیرد تا با حل کردن آنها بتواند مفاهیم را به صورت کامل دریابد.

معمولا دانش آموز برای یادگیری این دروس نیاز به تمرکز بالایی دارد، ساعات زیادی را باید با تمرکز و دقت به درس معلم گوش دهد که ممکن است این امکان در مدرسه برای دانش آموز فراهم نشود بنابراین معلم تقویتی ریاضی می تواند گزینه مناسبی برای کمک به دانش آموز در این مواقع باشد.

یک برنامه ریزی دقیق درسی، حل تمرین و مثالهای فراوان از هر درس، ارزیابی مداوم دانش آموز به طرق مختلف و کمک به یادگیری راحت تر مفاهیم درسی می تواند از جمله فاکتورهایی باشد که در آموختن ریاضی پایه دهم به دانش آموز کمک می کند.

معلمین بهتر است که این مفاهیم پیچیده را به صورت طبقه بندی شده و با زبان کاملا روان و ساده برای دانش آموز شرح دهند، به همین دلیل پیشنهاد من این است که برای این کار از یک دبیر با سابقه کمک بگیرید تا بتواند راهنمای خوبی برای یادگیری باشد و به نحوه طراحی سوالات، نکات مهم درسی و همچنین شیوه های پاسخگویی به سوال کاملا آشنا باشد.

می توانید در این راه از کتاب های کمک درسی ریاضیات هم استفاده کنید. این کتاب ها با هدف آشنایی دانش اموزان با سوالات امتحانی و همچنین نکات مهم درسی تدوین شده اند و منابع بسیار مناسبی برای یادگیری مفاهیم پیچیده درسی و دسترسی به نمونه سوالات پرتکرار در امتحانات است.

خانواده های عزیز باید بدانند که استخدام معلم خصوصی برای دانش آموز پایه دهم در واقع یک سرمایه گذاری بلند مدت برای موفقیت دانش آموز در کنکور و امتحانات نهایی است، بنابراین با استخدام یک دبیر با سابقه می توانید به فرزند خود کمک کنید تا در آینده و در یادگیری درس ریاضیات بسیار موفق عمل کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.