ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی در تابستان ۹۷

دانش آموزان در تابستان بسیاری از آموخته های خود را فراموش می کنند مخصوصا” دانش آموزانی که در طول سال تحصیلی ریاضی را به صورت سطحی (حفظی) یاد گرفته اند.

با توجه به این که درس ریاضیات باید به صورت پیوسته فرا گرفته شود اغلب دانش آموزان به دلیل این که ارتباط خود را در تابستان با ریاضیات قطع می کنند اغلب دانسته های ریاضی خود را فراموش می کنند و جالب است بدانید این موضوع فقط مختص به دانش آموزان کشور ایران نیست چراکه مثلا” در قسمت هایی از کانادا توجه به کلاس تابستانه ریاضی رو به افزایش است و حتی بسیاری از دانش آموزان هفتم به بالا خود داوطلبانه و با هدف کسب نمره بهتر و جلو افتادن از هم کلاسی های خود در این کلاس ها ثبت نام می کنند در نتیجه تدریس خصوصی ریاضی در تابستان مختص دانش آموزانی است در سال تحصیلی قبل نمره کمی گرفته اند و سعی در رفع اشکال آن دارند و هم مختص دانش آموزانی است که می خواهند در سال جدید نمره بهتری بگیرند.

دانش آموزان در تابستان بسیاری از آموخته های خود را فراموش می کنند مخصوصا" دانش آموزانی که در طول سال تحصیلی ریاضی را به صورت سطحی (حفظی) یاد گرفته اند.

حتی نگرانی از فراموشی آموخته ها در طول تعطیلات تابستان در آمریکا هم مورد توجه قرار گرفته است اکثر مدیران مدارس آمریکا معتقدند که ، نباید در آهنگ آموزش وقفه ای ایجاد شود به همین دلیل اولیاء را تشویق به ثبت نام در کلاس تابستانه می کنند.

هیچ کشوری بدون تلاش همگانی در دانش علمی نمی تواند قله های تکنولوژی را فتح کند و همان طورکه می دانید مادر همه علوم ریاضیات است و دانش آموزانی که ریاضی را خوب آموزش دیده ومی فهمند فراگیری سایر علوم برای آنها بسیار آسان است.

برای ثبت نام در کلاس های تابستانه ریاضی یا تدریس خصوصی ریاضی در تابستان در کل شهر تهران با شماره های

۲۶۵۷۰۸۱۰
۲۲۳۴۷۴۴۳
۴۴۰۲۵۸۶۰
۸۸۹۰۴۰۰۲

تماس حاصل فرمائید

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.