ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی دیفرانسیل در تهران

سامان پیراصغری هستم دکتری ریاضی به مدت ۷ سال است که به صورت تخصصی در حال تدریس خصوصی دیفرانسیل در تهران هستم البته به طور همزمان تدریس ریاضی دوره اول متوسطه در مدرسه تدریس ریاضی دهم در تهران و فیزیک دهم به شاگرد خصوصی و تدریس دوره ریاضی دوره اول و دوم متوسطه دراموزشگاه و تدریس ریاضی ۱ و معادلات دیفرانسیل به دانشجویان هم داشته ام.

سامان پیراصغری هستم دکتری ریاضی به مدت 7 سال است که به صورت تخصصی در حال تدریس خصوصی دیفرانسیل در تهران هستم البته به طور همزمان تدریس ریاضی دوره اول متوسطه در مدرسه تدریس ریاضی دهم در تهران و فیزیک دهم به شاگرد خصوصی و تدریس دوره ریاضی دوره اول و دوم متوسطه دراموزشگاه و تدریس ریاضی 1 و معادلات دیفرانسیل به دانشجویان هم داشته ام.

من به طور مرتب روش های متعددی از تدریس دیفرانسیل را تمرین می کنم تا بتوانم هر روز کیفیت تدریسم را بالا تر ببرم از نظر من معلم ریاضی مخصوصا” در پایه های بالا باید توانایی خوبی در انتقال مفاهیم ریاضی داشته باشد و همچنین نباید در روش های تدریس خود تعصب داشته باشد که مبادا خلاقیت دانش آموز را کور کند من تک تک تمرین هایی که سر کلاس دیفرانسیل به دانش پژوه می دهم خودم طراحی کردم و معمولا” طراحی آن به صورت آسان به سخت است.

در تدریس خصوصی دیفرانسیل بسیار مهم است که دبیر به مفاهیم گذشته مبحث درسی مرتبط با مبحث دیفرانسیل نیز تسلط داشته باشد و در کلاس آنها را یادآوری کند زیرا باعث فراگیری هرچه بهتر دانش آموز می شود. من روی تدریس مباحثی چون معادلات دیفرانسیل و ریاضی عمومی یک و دو تسلط کاملی دارم.

در تدریس خصوصی به برخی از دانش آموزان مطالب معادلات دیفرانسیل را برای آنها رمز گذاری میکنم تا مطلب فراموش نشود و آنها بتوانند در سر جلسه امتحان آن مباحث را به یاد بیآورند اما اساسا” موافق این گونه تدریس نیستم چون روش تدریس بنده مفهومی است و این نوع تدریس مناسب دانش آموزان تجدیدی می باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.