ثبت نام

88904002 - 021

امیررضا قربانزاده | معلم تدریس خصوصی ریاضی نهم در تهران

امیررضا قربانزاده هستم، معلم تدریس خصوصی ریاضی نهم در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضی هستم و حدود ۹ سال است که در زمینه تدریس ریاضیات با آموزشگاه های معتبر تهران همکاری می کنم. ۳ سال است که به صورت اختصاصی به تدریس خصوصی ریاضی نهم مشغول هستم.

درس ریاضی به ویژه ریاضی نهم بسیار درس کاربردی و مهمی است که آموزش آن نیازمند مهارت و تبحر بالایی است. این کتاب درسی پیش نیاز کتاب ریاضی سال دهم است که به گفته بسیاری از دانش آموزان مباحث آن بسیار سخت و دشوار است و آنها را برای یادگیری به چالش می کشد. بنابراین توصیه من به عنوان معلم ریاضی این است که در مورد یادگیری این درس حساس بوده و سعی کنید تمام نکات مهم و مفاهیم موجود در این کتاب را به خوبی بیاموزید.

امیررضا قربانزاده هستم، معلم تدریس خصوصی ریاضی نهم در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضی هستم و حدود 9 سال است که در زمینه تدریس ریاضیات با آموزشگاه های معتبر تهران همکاری می کنم. 3 سال است که به صورت اختصاصی به تدریس خصوصی ریاضی نهم مشغول هستم.

یکی از روش های بسیاری اصولی و استاندارد برای یادگیری ریاضیات تمرین مفاهیم و یادگیری اصول حل مسئله است، بنابراین من در کلا سهای خصوصی در کنار تشریح نکات درسی از روش حل مسئله برای تثبیت اطلاعات دانش آموز استفاده می کنم، معمولا نمونه سوالات امتحانی گزینه مناسبی برای تمرین هستند، این کار دو فایده دارد، اول اینکه دانش آموز با طراحی و نمونه سوالات امتحانی آشنا می شود، به علاوه این سوالات از نکات مهم و کاربردی کتاب استخراج می شوند و به همین دلیل یادگیری آنها می تواند دانش آموز را از مطالعه همه موارد بی نیاز کند و بیشتر تمرکز خود را روی نکات مهم و امتحانی بگذارد.

یکی از فواید کلاس های خصوصی این است که دانش آموز هر زمان که از نظر ذهنی و روانی آمادگی دارد می تواند اقدام به شرکت در کلاس کند و به این ترتیب راندمان کاری به مراتب بالاتر از حضور در کلاس های مدرسه خواهد بود.

معلم در کلاس خصوصی وقت بیشتری برای شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموز دارد و می تواند ساعات بیشتری را به حل تمرین بپردازد که همین مورد میتواند بسیاری از دانش آموزان را در یادگیری بیشتر یاری کند. من در کلاس های خصوصی ابتدا میزان توانایی یادگیری دانش آموزان را مورد بررسی قرار میدهم، باید توجه داشت که استعداد و توان یادگیری در دانش آموزان متفاوت است و ممکن است یک دانش آموز با یک بار توضیح درس را فرا گیرد اما دانش آموز دیگر نیاز به تکرار و تمرین بیشتر داشته باشد، بنابراین نمی توان با یک شیوه تدریسی یکسان برای همه دانش آموزان انتظار داشت که موفق باشند، من همیشه شیوه های تدریس را بر اساس میزان یادگیری و استعداد دانش آموز و شخصیت او تغییر می دهم.

انتخاب معلم خصوصی کار آسانی نیست و والدین باید یک معلم باتجربه و مهارت در انتقال مفاهیم ریاضی که قدرت و نفوذ کلام کافی داشته باشد، برای یادگیری ریاضیات استخدام کنند، توجه داشته باشید که بیش از بار علمی و تحصیلات قدرت انتقال مفاهیم است که باعث می شود یک دانش آموز به خوبی مطالب را فرا گیرد.

بهتر است معلم خصوصی یک برنامه استاندارد و منظم ارائه دهد و کلاس های تقویتی مطابق با برنامه ریزی پیش رفته و معلم همواره میزان پیشرفت دانش آموز را بررسی کرده و اطلاعات او را محک بزند تا از یادگیری و تسلط دانش آموز به مباحث مطمئن شود. خانواده نیز باید همواره پیگیر یادگیری فرزند خود باشد و ارتباط و تعامل مناسبی با دانش آموز معلم خصوصی و معلم ریاضی در مدرسه داشته باشد تا از میزان یادگیری و عملکرد فرزند خود در این درس با خبر باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.