ثبت نام

88904002 - 021

امیرحسین قاسمی | معلم خصوصی شیمی یازدهم در تهران

امیرحسین قاسمی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی و معلم خصوصی شیمی یازدهم در تهران هستم. بیش از ۹ سال است که به تدریس خصوصی درس شیمی در تهران مشغول می باشم.

مباحث شیمی یازدهم سرشار از نکات مهم و کاربردی است و می توان گفت شیمی یازدهم بیش از آنکه مباحث تئوری داشته باشد، دارای مباحث تشریحی است، بنابراین روش های حل مسئله یکی از مواردی است که در یادگیری شیمی یازدهم باید به آن پرداخت.

امیرحسین قاسمی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی و معلم خصوصی شیمی یازدهم در تهران هستم. بیش از 9 سال است که به تدریس خصوصی درس شیمی در تهران مشغول می باشم.

مباحثی مثل تحلیل دستگاه  تناوبی و شناسایی عناصر آن، دما و گرما و همچنین مباحث مربوط به پلیمر و آشنایی با مولکولهای قطبی و ناقطبی هرکدام سرشار از نکات و فرمولهای متعدد است، بنابراین دانش آموز سال یازدهمی اگر قصد داشته باشد که در درس شیمی نمره قبولی بگیرد نیاز است که با تمرکز بالا و البته روش های اصولی این درس را فرا گرفته و مفاهیم را به خوبی درک کند.

شیمی یازدهم یکی از منابع کنکور نیز محسوب می شود، بنابراین یادگیری این نکات باید مفهومی باشد تا دانش آموز بتواند از آموخته های خود در کنکور استفاده کند.

شرکت در کلاس های خصوصی یکی از راه های درک بهتر مفاهیم شیمی یازدهم است، به این ترتیب دانش آموز می تواند نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی شناخته و بیشتر تمرکز خود را روی مطالعه صحیح و حل تمرین های بسیار جهت تسلط به مباحث درسی معطوف سازد.

از آنجایی که حل مسائل شیمی به دلیل نزدیکی فرمول ها و علائم نیاز به درک بالای سوال و همچنین دانستن روش های کاربردی حل مسئله است، پیشنهاد می کنم که دانش آموز با استفاده از کتاب های کمک آموزشی و حل مسائل بسیار از هر مبحث تسلط خود را افزایش دهد.

من در کلاس های خصوصی بیشتر به آموزش نکات مهم هر مبحث تکیه می کنم و با فهرست کردن نکات بسیار مهم و تستی هر درس کار مرور درس ها را برای شب های امتحان آسان تر می کنم، حل مسائل بسیار با دانش آموز نیز یکی دیگر از شیوه های تدریس من است، استفاده از نمونه سوالات سال های گذشته و تست های کنکور باعث میشود که تشخیص نکات مهم و کاربردی آسان تر شود.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم شیوه های صحیح مطالعه درس شیمی است، اگر میخواهید این درس را به راحتی فراگیرید بهتر است در زمان هایی که دارای تمرکز بیشتری هستید و ذهنتان آماده یادگیری مسائل است اقدام به مطالعه کنید، برای مثال مطالعه ریاضی و شیمی پشت سر هم می تواند باعث برهم خوردن تمرکز دانش آموز شود. برنامه ریزی دقیق برای مطالعه، حل تمرین و مرور نکات مهم می تواند به شما کمک کند تا مفاهیم شیمی را بهتر بیاموزید و به حافظه بلند مدت بسپارید.

با این شیوه یادگیری و مطالعه دانش آموز در شب های امتحان تنها به یک مرور کلی احتیاج خواهد داشت، بنابراین پیشنهاد می کنم هرگز مطالعه و یادگیری دروسی مثل شیمی را برای روزهای آخر منتهی به امتحان نگذارید و یک برنامه ریزی مناسب برای مطالعه در طول سال تحصیلی داشته باشید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.