ثبت نام

88904002 - 021

آزمون آنلاین فصل ۱ ریاضی نهم

یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان آزمون های ریاضی مدرسه است و معولا” دانش آموزان برای شرکت در آزمون ، استرس زیادی را تحمل می کنند که از عمده ترین دلایل این استرس ها ، می توان به کم تجربه گی دانش آموزان از حضور در امتحانات اشاره کرد.

بسیاری از دانش آموزان در امتحانات ریاضی فقط به دلیل این که استرس دارند دچار بی دقتی شده و بخش زیادی از نمره را از دست می دهند.

یکی از راه های کم شدن استرس آزمون ، عادی سازی آن است و عادی شدن امتحان برای دانش آموز با شرکت مستمر در امتحانات ریاضی میسر می شود.دانش آموزان و والدین می توانند با عضویت در سایت مدرسانه یک پنل کاربری رایگان داشته باشند و در آزمون های آنلاین ریاضی به طور رایگان شرکت کنند.

این آزمون های آنلاین به طور فصل به فصل طراحی شده تا دانش آموزان بتوانند ارزیابی دقیقی از وضعیت درسی خود در درس ریاضی داشته باشند و همچنین با دریافت کارنامه هم از عملکرد خود مطلع شوند و هم پاسخ هر سوال را با دلیل آن مشاهده کنند که به این وسیله درس برای آنها مجددا” مرور خواهد شد.

در این قسمت ، یکی از آزمون های آنلاین ریاضی نهم را برای شما دانش آموزان عزیز قرار داده ایم تا با عضویت و شرکت در این آزمون به سایر آزمون های آنلاین ریاضی نهم نیز دسترسی داشته باشید.

ضمن این که در پنل خود می توانید مستقیما” با مشاوران و دوستان خود به صحبت بپردازید و در انجمن مدرسانه تاپیک ایجاد کنید

آزمون آنلاین فصل یک ریاضی نهم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.