ثبت نام

88904002 - 021

آزمون آنلاین ریاضی دهم

ریاضی در دوره دوم متوسطه یکی از دروس بسیار مهم است و نقش مهمی در کنکور دانش آموزان خواهد داشت. بنابراین بهتر است با داشتن یک برنامه ریزی استاندراد و مناسب در یادگیری و تسلط بر این درس تلاش کنید.

چرا باید آزمون ریاضی برگزار شود؟

ریاضی یک درس کاملا مفهومی است، تمام مباحث آن به صورت زنجیره وار به هم متصل است، برای این که بتوانید درس های جدید را به خوبی فراگیرید نیاز دارید که تسلط خوبی بر مفاهیم ریاضی سالهای گذشته داشته باشید. این که چگونه می توان نقاط ضعف و قوت یک شخص را در یادگیری مفاهیم ریاضی کشف کرد جایی است که نیاز به آزمون ریاضی مشخص می شود.

یک دانش آموز در آزمون ریاضی و با پاسخ دادن به سوالات می تواند میزان یادگیری خود را ارزیابی کند، بداند چه مفاهیم و نکاتی را به خوبی آموخته است و چه مفاهیمی را به خوبی درک نکرده و در آنها مشکل دارد. به همین دلیل است که امتحان و آزمون های پایان ترم ملاک ارزیابی و قبولی دانش آموز برای رفتن به پایه بالاتر تحصیلی محسوب می شود.

ریاضی در دوره دوم متوسطه یکی از دروس بسیار مهم است و نقش مهمی در کنکور دانش آموزان خواهد داشت. بنابراین بهتر است با داشتن یک برنامه ریزی استاندراد و مناسب در یادگیری و تسلط بر این درس تلاش کنید.

آزمون آنلاین ریاضی چیست

این آزمون همانطور که از نامش پیدا است آزمونی است که به صورت اینترنتی برگزار می شود و نیازی به حضور دانش آموز در مراکز آموزشی نخواهد بود. تنها با دسترسی داشتن به اینترنت و یک دستگاه تلفن هوشمند یا سیستم کامپیوتری دانش آموز می تواند در یک آزمون استاندارد شرکت کرده و دانسته های خود را ارزیابی کند.

سوالات آزمون آنلاین ریاضی دهم را چه کسی طراحی می کند؟

در مدرسانه دو مدل طراحی سوال وجود دارد، در حالت اول دانش آموز از آزمون های آنلاین موجود در سایت که توسط کارشناسان تدریس مدرسانه طراحی شده اند شرکت می کند، در حالت دوم این سوالات بنابر درخواست اولیا یا دبیران شخصی سازی می شود، به این معنا که مطابق با درخواست کاربر آزمون از یک درس مشخص، یا فصل یا مباحث مورد نظر او طراحی خواهد شد. همچنین دبیران می توانند سوالات مورد نظر خود را برای گروه مدرسانه ارسال کنند تا آزمون آنلاین آن با نام خودشان در سایت قرار گیرد.

سوالات آزمون آنلاین ریاضی دهم مدرسانه تستی است یا تشریحی؟

در حال حاضر آزمون ها تنها به صورت تستی برگزار می شوند، اما به زودی سوالات تشریحی نیز به این آزمون اضافه خواهد شد. آزمون های تستی هم شامل منابع درسی خواهد بود و سوالات غیر درسی مثل سوالات هوش، آی کیو، شخصیت شناسی و … را در بر می گیرد.

آیا دسترسی به کلید سوالات امکان پذیر است؟

بله، دانش آموز بعد از شرکت در آزمون آنلاین ریاضی دهم می تواند کلید سوالات را مشاهده کند، در حال حاضر امکان دانلود کلید سوالات وجود ندارد.

هر دانش آموز چند بار می تواند در آزمون شرکت کند؟

در حال حاضر هر دانش آموز حداکثر دو بار امکان شرکت در هر آزمون را دارا است. بعد از آزمون نتیجه آن به صورت فوری در اختیار دانش آموز قرار خواهد گرفت.

مزایای استفاده از آزمون آنلاین ریاضی هشتم مدرسانه

شرکت در این آزمون ها علاوه بر این که یک روش علمی و استاندارد برای محک زدن دانش آموز است، مزایای دیگری را نیز شامل می شود که از آن میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان دسترسی به آزمون برای همه دانش آموزان

آزمون آنلاین این امکان را برای دانش آموزان سراسر کشور مهیا می سازد که در یک آزمون استاندارد و علمی طراحی شده توسط اساتید باتجربه شرکت کنند. هیچ فرقی نمی کند که دانش آموز در کدام شهر یا استان کشور ساکن است، این امکان به صورت عادلانه برای همه دانش آموزان فراهم است.

شرکت در آزمون با تمرکز بالا

بسیاری از دانش آموزان ممکن است در زمان برگزاری آزمون های حضوری شرایط روحی یا جسمی لازم برای شرکت در آزمون را نداشته باشند. به طور مثال بیماری یا شرایط نامناسب روحی از جمله استرس و اضطراب از جمله مواردی است که باعث می شود دانش آموز نتواند به خوبی روی امتحان تمرکز کند. اما در آزمون آنلاین این امکان برای دانش آموز فراهم است که در هر ساعت و زمانی که احساس می کند در اوج آمادگی است در آزمون شرکت کند.

احتمال تقلب در این آزمون آنلاین وجود ندارد

حتی اگر دانش آموزان در کنار هم در آزمون آنلاین ریاضی دهم شرکت کنند، به دلیل این که سوالات به صورت رندم برای شرکت کنندگان نمایش داده می شود، امکان تقلب در امتحان وجود ندارد.

برای شرکت در آزمون آنلاین باید عضو مدرسانه شوید 

آزمون آنلاین ریاضی دهم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.