جلسه روز چهارشنبه ۲۸ آبان دانش آموز مهسا رحیمی ساعت ۱۴ تا ۱۵/۳۰ برگزار گردید در این جلسه خصوصی ابتدا من مفهوم ضرب در حل مسائل با استفاده از رسم شکل، حاصل جمع و تفریق در اعداد دو رقمیرا تدریس کردم و پس از باز خورد خوبی که از مهسا داشتم سراغ ضرب عدد دو رقمی و سه رقمی در عدد یک رقمی رفتم.
با توجه به این که مهسا پس از گذشت ۱۱جلسه کاملا” تغییر کرده ما از جلسه بعد کلاس رو و مباحث اون رو کمی پیشرفته تر خواهیم کرد با این حال در همین جلسه روز چهار شنبه روشهای مختلف ضرب عدد دو رقمی در دو رقمی فرایندی، و مساحتی مرور و یادآوری شاد رو با هم انجام دادیم و سپس ضرب عدد دو رقمی در دو رقمی به روش تکنیکی با مثال های مختلف و متنوع حل کردیم تا دانش آموز به تسلط کامل برسد.
در ادامه به دلیل این که یک ساعت از کلاس باقی مانده بود تمرین هایی از مباحث ضرب فرایندی هر دو عدد، ضرب فرایندی عدد دوم، مسئله های ضرب و ضرب تکنیکی دو عدد دو رقمی را نیز حل کردیم.
همچنین پس از استراحت میان جلسه درس علوم را شروع کردیم در این جلسه تکلیف علوم مهسا بررسی و رفع اشکال شد، که خیلی در آن اشکال نداشتن که فقط توضیحاتی سطحی داده شد.
همچنین مباحثی چون استفاده از انرژی های باد و جریان آب جاری در نیروگاههای بادی و آبی توضیح داده شد در ادامه استفاده از انرژیهای قابل تجدید و مزایای آنها توضیح داده شد سپس تدریس درس پنجم با تعریف ماده و اتم و مولکول شروع شد در ادامه تاثیر گرما بر مواد مختلف موجود در اطراف ما، دمای بدن انسان، استفاده از حس لامسه در سنجش دما، تعریف دماسنج، انواع دماسنج و واحد اندازه گیری دما تدریس و توضیح داده شد و در انتحای کلاس نیز مرور شد که نیاز به امتحان کلاسی نبود چون مهسا به خوبی مطالب رو فهمیده بود اما با این حال من نگران امتحان روز شنبه ش هستم لطفا” از گروه پشتیبانی بخواهید که نتیجه امتحان رو هم به من اطلاع بدن ممنون می شم.
Visits: 168