ثبت نام

88904002 - 021

یگانه پیروز فرد | کلاس تقویتی ریاضی هشتم در تابستان

یگانه پیروز فرد هستم کارشناس ارشد ریاضی دو سال سابقه تدریس کلاس تقویتی ریاضی هشتم در تابستان را دارم و دو سال هم معلم ریاضی تقویتی در مدرسه و سه سال هم در تدریس خصوصی ریاضی در تهران فعاللیت داشته ام.

در کلاس تقویتی ریاضی هشتم بهتر است معلم مطالب ریاضی را به روشی آسان و قابل فهم بیان کند و از مثال های متعدد استفاده کند دانش آموزان تقویتی مشکلات خاص خودشان را دارند و معمولا” با هر معلمی ارتباط برقرار نمی کنند.

 

 

من در تدریس خصوصی از سوالات آسان به سمت سوالات سخت حرکت می کنم و با حل نمونه سوالات مختلف دانش آموزان را تشویق می کنم که برای حل مسئله خلاقیت داشته باشند و با توجه به این این که در دوره های ضمن خدمت را گذرانده ام به تمامی روش های آموزش و پرورش مسلطم و اول آن را روش ها را به دانش آموزان آموزش می دهم من در کلاس های تقویتی ریاضی هشتم با پرسش و پاسخ مداوم مطالب را بسیار زیاد تکرار می کنم تا در ذهن دانش آموز بماند.

کلاس تابستانی ریاضی هشتم

در آموزش نوین باید کلاس تنها معلم محوری نباشد و دانش آموز در طول کلاس به چالش کشیده شود به گونه ای که جذب کلاس شود .و این مستلزم آن است که دبیر خود مطالعه داشته باشد و از صبر و حوصله کافی برخوردار باشد من در کلاس تابستانه ریاضی هشتم از سوالاتی که علاوه بر محتوای علمی خلاقیت کافی داشته باشد استفاده می کنم و دانش آموز را درگیر مطالب می کنم و معتقدم که استفاده از شکل و تصاویر و کارگاه های هوش برای بالا بردن خلاقیت دانش آموز و حل سوالات با چندین راه مختلف و درک عمیق مفاهیم ریاضی به صورت پایه ای و پیوسته لازم است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.