ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تقویتی ریاضی هفتم

سعید بابا طاهری ۳۵ ساله با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دو سال معلم کلاس تقویتی ریاضی هفتم بودم و چهار سال هم در تدریس خصوصی ریاضی هفتم و سوم راهنمایی فعالیت داشتم.

من از زمان دانشجویی کار تدریس ریاضی را به دانش آموزان تقویتی شروع کردم در قالب کلاس گروهی و خصوصی.

سعید بابا طاهری 35 ساله با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دو سال معلم کلاس تقویتی ریاضی هفتم بودم و چهار سال هم در تدریس خصوصی ریاضی هفتم و سوم راهنمایی فعالیت داشتم.

من در کلاس تقویتی ریاضی هفتم ارتباط دوستانه با دانش آموزان برقرار می کنم طوری که دانش آموز در مقابل درس ریاضی جبه نگیرد و احساس آرامش کند.

با خلاقیت بودن و اطلاع از علایق دانش آموزبه نظر من معلم کلاس تقویتی باید بسیار خلاق باشد و در ارتباط اولیه بتواند علایق دانش آموز را شناسایی و بعد از آن برای مثال های عینی از همان موضوعات استفاده کند.

در کلاس تقویتی و تدریس خصوصی ریاضی مثال عینی تاثیر فوق العاده ای بر روی مخاطب می گذارد.

من در کلاس تقویتی در ابتدا آنچه را که در کلاس مطرح خواهم کرد را فهرست بندی می کنم سپس توضیح کامل مفاهیم درس را با حل مثال های گوناگون انجام می دهم من در همان کلاس درس به بچه ها تمرین می دهم تا بیشتر مطالب درس داده شده را در همان کلاس یاد بگیرند و بعد از آن شروع به حل اشکالات دانش آموزان می کنم و بعد از آن مطالب درسی مطرح شده را جمع بندی و نتیجه گیری می کنم و متناسب با سطح ریاضی و نوع یادگیری دانش آموز به او تمرین در منزل می دهم.

دبیر کلاس تقویتی گاهی باید تمرکز بیشتری در کلاس داشته باشد و دانش آموزان را از نظر رفتاری مورد برسی قرار دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.