ثبت نام

88904002 - 021

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی سوم ابتدایی با جواب – ۲۴ سوال

کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی سوم ابتدایی با جواب از ۲۴ سوال شامل ۳ سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است.

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی سوم ابتدایی از ۱۰۰ نمره است و برای سوالات آن ۵ و ۴ نمره در نظر گرفته شده است.

دانش آموزان در فصل اول تا هشتم ریاضی سوم ابتدایی با حل مسئله الگویابی ، شمارش چندتا چندتا ، ماشین های ورودی و خروجی ، ساعت در بعد از ظهر و الگوهای متقارن ، معرفی عدد هزار ، ارزش مکانی ، ارزش پول و عددهای تقریبی ، حل مسئله با رسم شکل ، کسر ، کاربرد کسر در اندازه گیری ، تساوی کسرها و مقایسه کسرها ، حل مسئله با روش های نمادین ، ضرب ، ضرب عددهای یک رقمی ، خاصیت های ضرب و تقسیم ، حل مسئله خط ، نیم خط و پاره خط ، محیط ، اندازه سطح و واحد اندازه گیری سطح ، حل مسئله با روش حل مسئله ساده تر ، مقایسه عددها ، جمع در جدول ارزش مکانی و تفریق در جدول ارزش مکانی آشنا ، حل مسئله با روش حدس و آزمایش ، جدول داده ها ، احتمال ، نمودار دایره ای و انتخاب نمودار ، درس حل مسئله با روش حذف حالت های نا مطلوب ، ضرب در عدد ۱۰ ، ضرب عددهای یک رقمی در چند رقمی ، محاسبه ضرب و تقسیم با باقی مانده می شوند.

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی سوم ابتدایی با جواب می توانید با انواع سوال هایی که ممکن است از مباحث این فصل برای امتحانات مختلف ریاضی طرح شوند آشنا شوید و سطح ریاضی دانش آموز را در این مباحث بسنجید.

همچنین می توانید آموزش مفهومی (بدون فراموشی) فصل ۱ تا ۸ کتاب ریاضی سوم ابتدایی و یا رفع اشکال آن ، از معلمان خصوصی مدرسانه به صورت حضوری در شهر تهران و آنلاین در سراسر کشور کمک بگیرید. برای هماهنگی تدریس خصوصی حضوری و آنلاین با شماره های ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۴۴۰۲۵۸۶۰ ( کد تهران ۰۲۱ ) تماس حاصل فرمایید در صورت مشغول بودن خط ها بعدا” تماس بگیرید و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹ پیام دهید

همچنین می توانید برای دریافت توضیحات تکمیلی و اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت مدرسانه در آموزش مفهومی ریاضی و سایر خدمات آن به صفحه اصلی یعنی تدریس خصوصی ریاضی مراجعه کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام و روند کلاس های خصوصی پایه دوم دبستان به صفحه تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی مراجعه کنید.

کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب - 24 سوال کاربرگ فصل 1 تا 8 ریاضی سوم ابتدایی با جواب از 24 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است.

دانلود کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی سوم ابتدایی با جواب

کاربرگ فصل ۱ تا ۸ ریاضی سوم ابتدایی ( فقط سوال )

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.