ثبت نام

88904002 - 021

کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب – ۱۰ سوال

نمونه سوال اعداد اعشاری ریاضی ششم

کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب یکی از ده ها کاربرگ ریاضی ششم است که در ادامه کاربرگ ریاضی ششم فصل ۳ منتشر شده است.

این کاربرگ از ۱۰ سوال و جواب تشکیل شده و همه مباحث فصل اعداد اعشاری کتاب ریاضی ششم را به طور کامل در بر گرفته است.

با دانلود کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب می توانید با انواع سوال هایی که ممکن است از درس های این فصل مثل یادآوری ، یادآوری ضرب و تقسیم ، تقسیم عدد اعشاری بر عدد طبیعی و تقسیم یک عدد بر عدد اعشاری برای امتحانات مختلف ریاضی طرح شوند آشنا شوید و سطح ریاضی خود را به طور کلی در مبحث عددهای اعشاری بسنجید.

همچنین می توانید برای یادگیری مفهومی (بدون فراموشی) فصل ۳ کتاب ریاضی ششم و یا رفع اشکال آن ، از معلمان خصوصی مدرسانه به صورت حضوری در شهر تهران و آنلاین در سراسر کشور کمک بگیرید. برای هماهنگی تدریس خصوصی حضوری و آنلاین با شماره های ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۴۴۰۲۵۸۶۰ ( کد تهران ۰۲۱ ) تماس حاصل فرمایید در صورت مشغول بودن خط ها بعدا” تماس بگیرید و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹ پیام دهید

همچنین می توانید برای دریافت توضیحات تکمیلی و اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت مدرسانه در آموزش مفهومی ریاضی و سایر خدمات آن به صفحه اصلی یعنی تدریس خصوصی ریاضی مراجعه کنید.

کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب یکی از ده ها کاربرگ ریاضی ششم است که در ادامه کاربرگ ریاضی ششم فصل 3 منتشر شده است. کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب - 10 سوال کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب یکی از ده ها کاربرگ ریاضی ششم است که در ادامه کاربرگ ریاضی ششم فصل 3 منتشر شده است. کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب - 10 سوال کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب یکی از ده ها کاربرگ ریاضی ششم است که در ادامه کاربرگ ریاضی ششم فصل 3 منتشر شده است.

کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری با جواب

کاربرگ ریاضی ششم اعداد اعشاری بدون جواب

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.