ثبت نام

88904002 - 021

پدرام ابوالحسنی | معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه ششم در تهران

پدرام ابوالحسنی هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه ششم در تهران و معلم پایه ششم در مدرسه نمونه دولتی و غیر دولتی سبحان.

پدرام ابوالحسنی هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه ششم در تهران و معلم پایه ششم در مدرسه نمونه دولتی و غیر دولتی سبحان.

من سابقه ۷ ساله از سال ۹۱ در تدریس خصوصی ریاضی دارم که امسال برای دومین سال متوالی پایه ششم را تدریس می کند در سال‌های گذشته روی پایه اول راهنمایی و دوم راهنمایی تمرکز داشتند فوق لیسانس برق صنعتی دارم و علاقه‌مند به تدریس ریاضی.

در این ۷ سال سابقه تدریس پایه های مختلفی را تدریس کردم اما بیشتر تمرکزم همان های ششم بوده است.

من در تدریس خصوصی ریاضی ششم روی ملموس کردن نکات درس ریاضی با انواع مثال تمرکز دارم و تمرین های زیادی را در این رابطه حل می‌کنم.

در فرایند تدریس از صبر و شکیبایی زیادی برخوردارند و همیشه اخلاق خوب را در اولویت ارتباطم با دانش آموزان قرار می دهند و این باعث می شود که در هنگام تکرار مطالب خسته کننده دانش آموز خسته نشود و از اینکه با معلم خود ارتباط دارد لذت ببرد و همچنین مکعب ریاضی را نیز آموزش ببیند.

از ویژگی های تدریس اینجانب انتقال علاقه به ریاضی به دانش‌آموز و نکته سنج بودن در تدریس و آگاهی از مسائل روانشناختی کودکان و نوجوانان است.

از نظر من معلم ریاضی باید تجربه مناسب برای برقراری ارتباط با دانش آموزان را داشته باشد که بتواند مطالب ریاضی را به زبان ساده به دانش آموزان توضیح دهد زیرا فهمیدن ریاضی بسیار بسیار بهتر از گرفتن نمره ۲۰ با حفظ کردن ریاضی است.

ادرس من با توجه به شخصیت دانش آموزان متفاوت است و همچنین تدریس گروهی و خصوصی بنده نیز به یکدیگر کاملا متفاوت است و روش من برای تدریس ریاضی به صورت خصوصی به اینگونه است که دانش آموز همراهمان معلم مطالب را بیاموزد و به شدت مخالف رابطه یک طرفه معلم و دانش آموزان هستند که معلم فقط نقشه به صحبت کردن را دارد و به دانش‌آموزان اجازه صحبت کردن می‌دهد من مخالف این روش هستم و معتقدم که دانش‌آموزان باید بیشتر از معلم در کلاس حرف بزنند و همچنین باید بتوانند با دیگر دانش آموزان نیز ارتباط خوبی برقرار کنند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.